Tips for å fremskynde fødsel

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Noen som har noen tips som faktisk har fungert?

Begynner å telle ned til igangsatt fødsel på termin 30.08, og kjenner det frister lite. Håper virkelig han kommer av seg selv i løpet av uka som kommer!

Noe tips til hva man kan teste i ventetiden? :)

Har bekkenløsning og sv.dia så klatreturer med tursjokolade er ikke noe for meg ;)

Noen som har noen tips som faktisk har fungert?

Begynner å telle ned til igangsatt fødsel på termin 30.08, og kjenner det frister lite. Håper virkelig han kommer av seg selv i løpet av uka som kommer!

Noe tips til hva man kan teste i ventetiden? :)

Har bekkenløsning og sv.dia så klatreturer med tursjokolade er ikke noe for meg ;)

Det eneste som vel faktisk har en viss dokumentert effekt er en runde i høyet med mannen ;-) Det finnes også en haug med kjerringråd, men personlig ville jeg nok ikke brukt altfor mye tid og krefter på de. Babyen kommer når den er klar, så jeg tror det er lurere å bruke tiden til å slappe av...

Det eneste som vel faktisk har en viss dokumentert effekt er en runde i høyet med mannen ;-) Det finnes også en haug med kjerringråd, men personlig ville jeg nok ikke brukt altfor mye tid og krefter på de. Babyen kommer når den er klar, så jeg tror det er lurere å bruke tiden til å slappe av...

Er bare så redd babyen ikke er klar til termindato :( Så må prøve å lure med meg mannen på noen runder. Han er litt skeptisk ;)

Jobbet med ei der søsteren hadde kjørt over ei mark med traktor, hjalp og satte igang to av fødslene hennes :p men hvor behagelig det var vet jeg ikke, temmelig filleristet tror jeg at jeg hadde følt meg :p

Jobbet med ei der søsteren hadde kjørt over ei mark med traktor, hjalp og satte igang to av fødslene hennes :p men hvor behagelig det var vet jeg ikke, temmelig filleristet tror jeg at jeg hadde følt meg :p

Jeg stønner og synes det er ubehagelig med fartshumper, og fartsputer så det hørtes ikke godt ut i det hele tatt :wtf::hilarious:

Da har vi prøvd sex :D :D Hadde ikke gjort det på over en måned :( ;) Har ikke merket noe annerledes, men det merkelige var at det faktisk føltes så mye bedre nå enn for en måned siden :) Blir nok noen ganger til før termin :D

Som sagt over her; kjerringråd funker visst bare hvis man er moden nok :( Jeg har prøvd sex og såkalt "irritasjon" av tarmen med f.eks svisker og biola - ingen hell foreløbig :p

De sier jo at det eneste som har "dokumentert" effekt er sex pga sædens prostagladin (?), og orgasme pga sammentrekningene kan trigge rier!

Er på føden nå med vannavgang og rier. I går var jeg på loppemarked og på gatemarked. Tror kanskje det hjalp til med å sette det i gang. :) samt en god natt søvn og sjokolade. :)

Back
Topp