Tips ang. uteklær

Toppsi00

Blir kjent med forumet
Mini er 7 mnd nå midt i denne mnd'en.. spørsmålet mitt er om det er behov for en utedress/regndress nå på vår /sommer?
har handla på salg en reima tec vår/høstdress, men den passer nokk ikke før barnehagestart i august....

har ullfleece han kan ha på seg ute da, meen... i vogna har jeg buggysnuggle til vår/sommer.

noen som kan fortelle meg om de ser nytten i en slik en, blir det brukt? trenger man det? å hva kjøper dere? hvilken dress? regndress el parkdress??
Er så usikker om han trenger dette når han er så liten... hm...

Så en hel regndress på linde til 299,- tenkte kansje jeg kunne ha kjøpt den....?

vi har både regn og parkdress til sofia, hu er 7 mnder... (de er arvet)
brukte de mye på tuva når hu var like gammel, så jeg hadde kjøpt [:)]

Tenkte det kansje holdt med en av delene, da hun sitter i vogn kan jeg bruke ullfleecedress.... men hva hadde du anbefalt meg å kjøpe? parkdress el regndress?
Heller litt mot regndress, da jeg kan bare ha litt tjukkere under den på litt kaldere dager....
går jo mot vår her nå håper jeg:P

Synes det er vanskelig med klær på de små... vanskelig å vite hva som blir brukt å ikke..... Men tror mini kunne kansje hatt 80 i dressen, så da får han kansje brukt den på begynnelsen av høsten og!

til eldstemann hadde jeg fotposer og regnbukse(fant i str 74 til 37 kr) på våren slik at han kunne sitte i sadkassa eller i gresset[:)]

Nå har jeg kjøpt en parkdress fra lindex i 80 som vi kan ha i begynnelsen i barnehagen og kan sikkert begynne bruke den på våren også... Kjekt å ha vindtett om han skal sitte bakpå sykkelen eller sånn.

pris på parkdressen på lindex ?
ORIGINAL: TauZa

til eldstemann hadde jeg fotposer og regnbukse(fant i str 74 til 37 kr) på våren slik at han kunne sitte i sadkassa eller i gresset[:)]

Nå har jeg kjøpt en parkdress fra lindex i 80 som vi kan ha i begynnelsen i barnehagen og kan sikkert begynne bruke den på våren også... Kjekt å ha vindtett om han skal sitte bakpå sykkelen eller sånn.

Jeg ville heller kjøpt noe vindtett en vanntett..
Vindtett og vannavstøtende er nok når de er så små, det er ikke lenge de sitter i verken sandkasse eller gress allikevel.
Og så Stonz til føttene! www.stonz.no

Noen som har anbefalinger på en billig vind/vanntett dress til så små??? Lurer på om ikke den regndressen fra lindex va vindtett? men dere anbefaler meg ikke å kjøpe rengdress altså?

Back
Topp