Tips ang smekker? Anyone?

bolline

Elsker forumet
Snuppa "spruter" ut melk når hun drikker av flaske og derfor søler hun så fært. Jeg bruker smekke, men de smekkene (selv med plastik bak) renner det bare igjennom og hun blir våt på bodyen.
Jeg ungår dette med å "pakke" inn ungen med gladpack (plastfolie) hehe. Nei da; jeg tar plastfolie som en smekke under smekka..og da er hun tør, men jeg kan jo ikke dra med meg plastfolie når jeg er borte..hihi

Har noen av dere noen smekker dere er fornøyd med og hvor er de kjøpt?

Det skal sies at de smekken jeg har er fra Niklas og jeg har ikke vært i butikker å leita nå...Så jeg tar i mot alt av tips for å slippe å reise overalt ;)

Jeg leter etter de gode gammeldagse som man må knyte rundt halsen, for de har plast bak. Pluss at man får de såpass godt unde dobbelthakene at det ikke sniker seg melk/grøt/middag nedi der... Alle de jeg har er for store rundt...

Jeg har kjøpt smekker med armer i plastikk på spørkjøpt til 26 kr. Da renner både grøten og melka/gulpen oppi lomma på smekken. 

jeg kjøpte plastikk smikke med lomme i bunn den er det bare til å tørke av..på kid..

men såg de hadde på barnashus sånn i hard plast med store oppsamlerlomme..kanskje du kan prøve den..

den likner på denne:

Den frosken har jeg til storebror og den er fin når man sitter, men når hun ligger i armene mine så må jeg ha en smekke som tar opp melka som havner nedi hake/valke-partiet..(hihi) Da blir det bare tøy som fungerer nå![;)]

Du minte meg faktisk på noe..Jeg må kjøpe en ny froskesmekke til storebror for den har sprukket..hihi

ORIGINAL: Mollly

Jeg har kjøpt smekker med armer i plastikk på spørkjøpt til 26 kr. Da renner både grøten og melka/gulpen oppi lomma på smekken. 

Men hun søler når hun drikker. Da funker den kanskje ikke eller hva trur du?
For hun ligger jo sånn halvveis når hun drikker og da renner det ned i halsen..

ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: *Starwish*

Jeg leter etter de gode gammeldagse som man må knyte rundt halsen, for de har plast bak. Pluss at man får de såpass godt unde dobbelthakene at det ikke sniker seg melk/grøt/middag nedi der... Alle de jeg har er for store rundt...

Sånne pakka jeg ut her om dagen.. Michael fikk 6 stykker i 29 -årsgave (jah, kjempeflott gave...[8D])
Men jeg vet jo ikke hvor de er kjøpt men skal jeg tippe så var det sånn billigsted som Nille eller Europris eller no... Innpakninga så sånn billig ut..[8D][8|]

Da skal jeg sjekke de stedene i allefall! [;)]

ORIGINAL: *Starwish*

Sånne pakka jeg ut her om dagen.. Michael fikk 6 stykker i 29 -årsgave (jah, kjempeflott gave...[8D])
Men jeg vet jo ikke hvor de er kjøpt men skal jeg tippe så var det sånn billigsted som Nille eller Europris eller no... Innpakninga så sånn billig ut..[8D][8|]

Takk for tipset!! Da skal jeg ut på alle billigplasser å se... var på bogerud i går og så men fant dem ikke der.,,

Hehe, ja genial gave han fikk og nå kom dem til nytte [:D]

De har ihvertfall på nille! De er store tøysmekker. Nesten sånn håndkle stoff. [:)] Med knyting såklart[;)]

Har sånn med oppsamler i plast fra tommee tippee, men det er veldig upraktisk for hvis babyen tar tak i den blir det mat overalt, nevøen vår hadde den på når han spiste melon i sånn nett og vi måtte putte et tørkepapir oppi lomma så det ikke skulle renne saft overalt når han dro i den. Han var 9 mnd da og lillegutt leker også en del med smekka og han er snart 6 mnd så den smikka har æ lagt på vent til han blir så stor at han ikke drar i alt han ser.....

ORIGINAL: bolline

Nei da nytter det ikke med en sånn smekke [&:]

Når han skal ligge å drikke melk pleier jeg å ha ei sånn smekke/skjerf rundt halsen hans for den ligger fint rundt halsen, også tar jeg en "knytte" smekke oppå der igjen.
Er ikke så flink til å forklare [:'(]
Blir dobbelt opp av smekker da, men slipper å bytte så mange bodyer i løpet av dagen.
(Han gulper mye så blir alltid flere skift til dagen her uansett)

Jeg kan i alle fall anbefale tøy smekkene fra name it! de har herlig fleece på baksiden, som jeg syns gjør at det isolerer godt når det blir litt vått ;)  sånn at bodyen og sånt ikke blir fuktig selv om de griser litt når de spiser mlk (lille her grisa vilt med flaska før han også så) De ser slik bandana aktige ut. fine å ha på hele dagen omså. Men Mollly sin metode var jo kjempelur! 

ORIGINAL: bolline

Nei da nytter det ikke med en sånn smekke [&:]

Når han skal ligge å drikke melk pleier jeg å ha ei sånn smekke/skjerf rundt halsen hans for den ligger fint rundt halsen, også tar jeg en "knytte" smekke oppå der igjen.
Er ikke så flink til å forklare [:'(]
Blir dobbelt opp av smekker da, men slipper å bytte så mange bodyer i løpet av dagen.
(Han gulper mye så blir alltid flere skift til dagen her uansett)

Ja, sånne har jeg brukt i nød når jeg har vært ute å gitt henne mat...Men bruker de som siklesmekke på dagen.. Fine de da, men liker ikke å bruke de til mating egentlig siden de er så fine...

Takk for tips alle sammen.[:D]

Jeg vart lei sølet og må si jeg fant vindundere mitt. Dette er toppen[:D]

vi denne fra babybjørn. ser kanskje litt ekstrem ut, men den er super når de blir eldre og får middagsglass [:)] for de flekkene er vanskelig å få bort(spesielt fra ull) også blir det mye gris når de vil holde skjeen selv [8D] så skyller man den bare under vasken etter måltidet [:D]

ORIGINAL: melhuspia

OJ!! HVOR?!?!?! [:D]

Ikea[:D] 29kr for 2 pk [:)]

hehe, og så finner du enda mere når du først er der også da [:D]

OJ!! HVOR?!?!?! [:D]

Ikea[:D] 29kr for 2 pk [:)]

det var BILLIG! babybjørn smekka kosta 179kr for 1! synd vi ikke har ikea her oppe i nord [>:]

ORIGINAL: aihao889

Man høster ikke lykke der hvor man tråkker ned for andre.....

????

Back
Topp