Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det syns jeg og!! :OHar allerede stengt veggen Her skal ingen få avsløre vår nyhet!! Synes det er utrolig frekt når andre gjør det :O
Kan også være lurt å gjøre sånn at man må godkjenne at det kommer på veggen dersom noen tagger deg i et innlegg. Innlegget publiseres jo fortsatt på veggen til den personen som skriver innlegget, men det kommer ikke på din før du trykker ok.
Både samboer og jeg har stengt veggen og gjort sånn at vi må godkjenne tags. Ikke at jeg tror noen i vår omgangskrets er så lite oppgående at de publiserer noe før det er godkjent av oss, men greit å være føre var
Steng kommentarfeltet ditt en stund før termin!
Jeg gjorde dette sist, da vi har noen i familien som er veldig aktive på facebook. Ville gjerne annonsere babyen når vi var klare for det
Det som er så kjipe med å måtte godkjenne tagginger er at felles venner kan se hva du er tagget i etc, men ikke de dere har felles... Har tabba meg par ganger der...
Hvordan gjør man det? Jeg tenkte jeg skulle gjøre det umulig for andre å annonsere på fb før oss.
Jada, jeg fant ut at det var ganske så lett å fikse det. Så nå er det ingen som får skrevet noe på tidslinja mi, eller tagget meg på noe som helst. Men nå har jeg også uttrykt at jeg over hodet ikke syns det er greit om noen annonserer noe om babyen før oss også daNå har jeg den bare på engelsk;
Gå inn på Privacy settings --> timeline and tagging --> who can add things to my time line - må endres til "kun meg"
Håper det var forståelig