*FruM*
Elsker forumet
Jeg driver å pynter til jul om dagen, men klarer ikke helt lande når det gjelder vinduene i dette huset vårt! [:-]
Jeg ELSKER "advensstaker", og julestjerner, men har ikke helt klart å lande på hvor jeg vil ha hva! [:-]
Vi har "avlang" stue. I den ene enden har vi sofakrok med to store vinduer.
Som dere ser har jeg satt en stake i det ene vinduet i sofakroken. Har et vindu til på høyre side som jeg ikke har noe enda.

Et bilde av begge vinduene i sofakroken, tatt for LENGE siden!

I andre enden har vi spisestue med ett vindu. Bildet er tatt før det ble pyntet til jul.

I tillegg i 2. etg har vi da kjøkken med et vindu (vender ut mot "bakgården"/hagen), samt et gjesterom som vender ut mot veien.
I 1. etg har vi to soverom med vindu mot veien.
Mitt spørsmål er... HVOR skal jeg ha hva??? Hva ville dere hatt?
Er så usikker på om jeg skal ha stake i ett, stjerne i ett, eller begge deler i alle, eller en ting her og en ting der.
Håper noen kan komme med synespunkter...
OGSÅ beklager jeg for at dette ble et MEGET langt og rotete innlegg!! [:-][:-]
Jeg ELSKER "advensstaker", og julestjerner, men har ikke helt klart å lande på hvor jeg vil ha hva! [:-]
Vi har "avlang" stue. I den ene enden har vi sofakrok med to store vinduer.
Som dere ser har jeg satt en stake i det ene vinduet i sofakroken. Har et vindu til på høyre side som jeg ikke har noe enda.

Et bilde av begge vinduene i sofakroken, tatt for LENGE siden!

I andre enden har vi spisestue med ett vindu. Bildet er tatt før det ble pyntet til jul.
I tillegg i 2. etg har vi da kjøkken med et vindu (vender ut mot "bakgården"/hagen), samt et gjesterom som vender ut mot veien.
I 1. etg har vi to soverom med vindu mot veien.
Mitt spørsmål er... HVOR skal jeg ha hva??? Hva ville dere hatt?
Er så usikker på om jeg skal ha stake i ett, stjerne i ett, eller begge deler i alle, eller en ting her og en ting der.
Håper noen kan komme med synespunkter...
OGSÅ beklager jeg for at dette ble et MEGET langt og rotete innlegg!! [:-][:-]