Tips å råd please!!!!

Vimso84

Glad i forumet
Hei :)

Snuppa var ikke heilt i form for ca 14 dager siden så da sov ho i sengen med oss noen netter, å nå våkner ho i 01-02 tiden å vil ikke sove mer i sengen sin bare i vår seng!! Så nå føler jeg at nå er det nok men veit ikke hvordan jeg skal få ho til å sove i sengen sin igjen!!! Er så slitsomt når jeg skal på jobb om morningen å jobbe 17 timer uten å ha sove noe om natten!!!
Så er det noen som kan komme med noen gode ider på hvordan jeg kan få ho til å sove igjen i sin seng uten å måtte ta ho opp i vår seng??? :)
 
Hva gjør hun da? Skriker hun? Har hu eget rom?
Her sover E i sin egen seng frem til 00-3 tiden. Så samsover vi resten. Funker greit for oss.
 
Hva er viktigst, at hun sover i egen seng eller at dere alle får søvn? :)
 
Tusen takk for gode råd, men finner ut av dette selv eg!! For meg er det viktig at ho sover trykt å det gjør ho ikke i sengen vår!! Å jeg sitter våken i 7 timer bare for at ho ikke skal falle ut av sengen!! For min del er det viktig at alle sover godt!! Å det gjør ingen av oss nå!!
 
Tusen takk for gode råd, men finner ut av dette selv eg!! For meg er det viktig at ho sover trykt å det gjør ho ikke i sengen vår!! Å jeg sitter våken i 7 timer bare for at ho ikke skal falle ut av sengen!! For min del er det viktig at alle sover godt!! Å det gjør ingen av oss nå!!
Hadde prøvd å ta inn en madrass på rommet hennes. Så kan du trøste ect i sengen hennes.
 
Er ikke pappa hjemme i permisjon? Da bør han gjerne ta henne om natta, du må jo få sove når du skal på jobb.
Det der er jo kjempe tungt om man er hjemme, klarer ikke å se for meg å gå sånn når en skal på jobb.
Hvis du kan så hadde jeg prøvd å legge meg på eget rom og la pappaen ta det.
 
Tusen takk for gode råd, men finner ut av dette selv eg!! For meg er det viktig at ho sover trykt å det gjør ho ikke i sengen vår!! Å jeg sitter våken i 7 timer bare for at ho ikke skal falle ut av sengen!! For min del er det viktig at alle sover godt!! Å det gjør ingen av oss nå!!
Chill, ingen grunn til å ta helt av.

Hva gjør hun når hun våkner, og hva gjør dere?
Pupp? Flaske? Trøst? Står opp?

For din egen del - legg deg på et annet rom/sofaen når du skal på jobb? Det gjør i hvert fall jeg hvis minien er i en urolig periode. Sambo er hjemme i permisjon, det er hans ansvar/jobb. Jeg skal tross alt fungere på jobb, og det gjør jeg ikke hvis jeg skal våkne flere ganger om natten. Han kan i det minste ta seg en lur når mini dupper.
 
Jeg tar ikke heilt av men det var råd jeg trenkte!!

Ho sover på samme romm som oss har bare eit Soveromm.

Har prøvd å sove på sofaen men da blir det enda værre!!!

Ho får litt vann å så sovner ho men når jeg flytter på meg så våkner ho om jeg sitter der i 5 min eller to timer!!!

Ja pappa er hjemme men han har våre slapp så ho føler seg ikke så trygg på han så når han prøver blir ho hysterisk å bare skriker å da må jeg ta over!!

Jeg jobber dobble skift å natt så på fjorten dager har det våre veldig lite søvn, ja jeg veit at folk har det værre enn meg men jeg vil ha ho i sengen sin for da sover ho trykt å jeg slipper å være redd for at jeg sovner å ho kryper ut av sengen å faller ned på gulve
 
Kanskje det ikke er noe å gjøre men jeg bare lurte på om det var noen som hadde noen råd eller tips på hva jeg kunne finne på :)
 
Kanskje det ikke er noe å gjøre men jeg bare lurte på om det var noen som hadde noen råd eller tips på hva jeg kunne finne på :)
Trooor hegedm reagerte på alle utropstegn bare, kan lett tolkes litt den veien :) så du rådet jeg ga?. Legg deg på madrass på rommet hennes. Så trøster du henne i sengen, kos ect. Men ikke ta henne opp ( med mindre hun blir helt fra seg såklart.) da tar du opp trøstet, men legger hun ned med engang hun sluttet å gråte. Gjenta til hun sovner :)
 
Jeg tar ikke heilt av men det var råd jeg trenkte!!

Ho sover på samme romm som oss har bare eit Soveromm.

Har prøvd å sove på sofaen men da blir det enda værre!!!

Ho får litt vann å så sovner ho men når jeg flytter på meg så våkner ho om jeg sitter der i 5 min eller to timer!!!

Ja pappa er hjemme men han har våre slapp så ho føler seg ikke så trygg på han så når han prøver blir ho hysterisk å bare skriker å da må jeg ta over!!

Jeg jobber dobble skift å natt så på fjorten dager har det våre veldig lite søvn, ja jeg veit at folk har det værre enn meg men jeg vil ha ho i sengen sin for da sover ho trykt å jeg slipper å være redd for at jeg sovner å ho kryper ut av sengen å faller ned på gulve
Så ikke du skrev dette. Jeg ville forsøkt det jeg skrev. Trøst ect i sengen, ta opp når hun blir kralilsk. Men terett i senga igjen når hun er rolig. tar nok noen netter, men til slutt vil hun innse at hun uansett ikke kommer i foreldresengen. Lykke ti!
 
Kanskje det ikke er noe å gjøre men jeg bare lurte på om det var noen som hadde noen råd eller tips på hva jeg kunne finne på :)

Har du prøvd og flytte henne over i sin seng etter at hun har sovnet? :) det gjør vi, han er så ekstremt aktiv før han sovner at det er eneste måten og gjøre det på for øyeblikket
 
Jeg har fått samme problem her. Nå går det utover kveldene og, vi løper og gir tutt hver 30min eller oftere :( må prøve å få han til å sove i sin egen seng igjen. Skal prøve å være flink og legge han tilbake etter amming i natt. (Jeg sovner ofte)
 
Jeg har fått samme problem her. Nå går det utover kveldene og, vi løper og gir tutt hver 30min eller oftere :( må prøve å få han til å sove i sin egen seng igjen. Skal prøve å være flink og legge han tilbake etter amming i natt. (Jeg sovner ofte)
Tror mange får problemer rundt 9 mnd alderen. Er gjerne da seprasjonsangsten slår inn. Håper det løser seg!
 
Tror mange får problemer rundt 9 mnd alderen. Er gjerne da seprasjonsangsten slår inn. Håper det løser seg!

Ja han har veldig separasjonsangst nå. Vil gjerne at han skal sove i egen seng likevel. Nå har han våknet igjen 20 min etter han ble lagt- mannen er oppe og trøster. Han hyler pg vil bare opp av sengen, blir stille med en gang han blir tatt opp men gråter igjen med en gang vi legger han ned. Skal prøve å roe han i sengen.
 
Ja han har veldig separasjonsangst nå. Vil gjerne at han skal sove i egen seng likevel. Nå har han våknet igjen 20 min etter han ble lagt- mannen er oppe og trøster. Han hyler pg vil bare opp av sengen, blir stille med en gang han blir tatt opp men gråter igjen med en gang vi legger han ned. Skal prøve å roe han i sengen.
Ser den..men greit at det har en forklaring :) Går nok over dette også :p
 
Back
Topp