Tippeliste på kjønn??

Tror jeg får en gutt :) Har ei jente fra før av og da hadde det jo vært koselig med en liten gutt! :)  det hadde jo vært veldig stas med ei jente til også, men jeg tipper at det blir en gutt denne gangen! :)
 
Sist var jeg bare sikker på at det var jente og det ble det. Nå har jeg en følelse på gutt pga det tok lengre tid før jeg ble dårlig og er litt anderledes om jeg husker riktig.. hmm tipper litt på gutt :) Samme for oss hva som kommer, like stas begge kjønn:)
 
Jeg har ingen følelse av verken eller, men jeg sier jente for å ha tippa noe :)
spennende blir det i alle fall :D
 
Tipper jente denne gangen fordi jeg har nesten de samme tegnene nå som da jeg gikk gravid med jenta mi. Vil helst ha sjokolade hele tiden selv om jeg er konstant kvalm. Med gutten spydde jeg hele tiden og hadde lyst på fersken. Men det er det samme om der er jente eller gutt der inne bare alt er vell!
 
I mine to fullførte svangerskap har jeg tippet riktig. Det første var jente og den andre var gutt. Denne gangen har jeg en skikkelig følelse av at det er jente, vet ikke hvorfor - bare føler det. Uansett gutt eller jente så h*n så veldig velkommen.
 
Har gutt fra før og da jeg gikk gravid med han var jeg sikker på et jeg var gravid med gutt:) Ikke dårlig eller kvalm en eneste dag. Denne gangen er jeg uggen og kvalm stort sett hver dag, og MÅ ha mat hele tiden. Derfor tror jeg at jeg er gravid med jente denne gang ;)
 
Kinesisk kart sier jente.. så da tipper jeg jente :D Men, typen håper gutt ;)
 
Back
Topp