Tippeliste på kjønn??

Emani82

Elsker forumet
Noen som er med å tipper kjønn??:)
 
Kan godt tippe gutt, men har egentlig ikke peiling :P
 
Jeg er ganske sikker på gutt.. Men siden sambo/ vi har en gutt hadde det vært kos med jente :))
 
Ja vi har jo en gutt så hadde vært gøy med en jente men veldig praktisk med gutt ;) Men ingen følelse på kjønn denne gangen :)
 
Har to gutter fra før, så en jente hadde jo vært kjempe koselig :D Men blir glad om det er en til gutt og :-) Bare babyisen er frisk og alt går bra så er jeg overlykkelig!
 
Viktigere enn noe annet er at vi får et friskt barn, det er det vi ydmykt håper på.

Meeeeeen.....innerst inne håper jeg på en jente til, har alltid ønsket meg barn av samme kjønn, uten at jeg vet hvorfor. Siden vi har en jente, håper jeg på en jente til.

Men har en følelse av gutt denne gangen, så da får mannen min det som han vil....hihihi
Gutter er flott det også
 
Har alltid trodd at det første barnet vårt blir gutt. Men jente er kos det òg! Velger å tippe 60% på gutt.. :-)
 
siden alle kjerringråd og tester sier jente så får jeg vel tippe det da :P Svangerskapet er også helt annerledes enn med guttungen så ;P Så da tipper jeg jente
 
Magefølelsen sier to gutter, men hodet mitt vil at det skal ihvertfall være en jente

Men det viktigste er at de er friske, det er det som betyr noe!
 
Aner ikke !! Gutt kanskje..
Men har en følelse at jeg kun får jenter ! siden mormor har tre jenter, mamma har tre jenter og jeg har ei foreløbig :) haha
 
Sist var jeg 100% sikker på jente.. Var sikker på det fra da jeg først fant ut at jeg var gravid.. Og en jente kom! :P denne gangen aner jeg ikke! Har ikke noe følelse på enten eller.. :) akuratt samme for meg hva som kommer <3 :)>
 
Sist var jeg 100% sikker på jente.. Var sikker på det fra da jeg først fant ut at jeg var gravid.. Og en jente kom! :P denne gangen aner jeg ikke! Har ikke noe følelse på enten eller.. :) akuratt samme for meg hva som kommer <3 :)>
 
Jente. Fordi kinesiske fødselskart sier det;) Og fordi med gutten spydde jeg døgnet rundt. Helt annerledes nå.
 
Jeg er 80% sikker på at det er en gutt! :P hehe
Om det viser seg å være en jente inni der så blir jeg faktisk litt overrasket..hehe

Men begge deler er hjertelig velkommen :)
Det største ønske må vel være at barnet er friskt!
 
Om det skulle gå bra så tror jeg faktisk det er en gutt... Rett og slett fordi jeg ikke er like dårlig som jeg var med snuppa... Men sånn rent praktisk kan det godt være en jente... Men som andre sier, vi blir glade uansett, det viktigste er at barnet er friskt...
 
Når jeg tenker på fremtidige senarioer med to barn tenker jeg automatisk gutt eller blå ting. Men på UL i dag fikk jeg en liten følelse av at det var en jente, så jeg aner faktisk ikke!
 
Var sikker på at jeg fikk gutt sist, og er sikker på at det er gutt nå også, men det kan bare være fordi jeg bare er vant med å være mamma til en gutt :p Formen er bedre enn sist, men kunne liksom ikke klage den gangen heller... Håper uansett en frisk og rask liten krabat :) 4. januar.
 


Secret agent skrev:
Magefølelsen sier to gutter, men hodet mitt vil at det skal ihvertfall være en jente

Men det viktigste er at de er friske, det er det som betyr noe!



Helt siden du sa du skulle ha to, har jeg tenkt gutt&jente på deg.. :-)
 
Tipper jeg får jente, det sier alle andre også, spent spent!! :)
 
Back
Topp