Tippeliste for kjønn.

Tror : -Jente.......fødsels kart;- Gutt.... Ring test:- -Jente
 
Tror : -Jente.......fødsels kart;- Gutt.... Ring test:- -Jente
 
Navn: Nurkis*venter*nr2 Magefølelse: Gutt Ringtest: Gutt Fødselskart: Jente
 
Navn: tobaja Magefølelse: jente (det var det sist også) Kinesiske kart: gutt ( det var det sist også) Ringtest: jente ( det var det sist også) Sv.skapet har vært annerledes derfor er jeg ikke såå sikker på jente som sist, men vi håper å se på ordinær på mandag hva som skjuler seg der inne :)
 
tipper jente.(har jente fra før) kinesisk fødselskart sier jente :) (ringtest har jeg ikke tatt)
 
Wow, jeg sjekket akkurat på det kinesiske kartet på mine to døtre, og det stemte, gitt! 
Her er min "tippekupong":
Magefølelse: Gutt
Kinesisk kart: Jente
Ringtest: Ikke tatt
 
Navn: *SuPeRMoM*Spire<3 magefølelse: gutt fødselskart: jente ringtest: ikke tatt>
 
Magefølelse: Har ingen bestemt mage følelse denne gangen, men haller kanskje liitt mer mot gutt enn mot jente :)
Fødselskartet sier gutt, tror jeg.
Ringtesten viser både gutt å jente ;)
 
Hmm... får vel henge meg på den her jeg også da 
Magefølelsen: har til tider følt at det er en jente..men egentlig ingen aning, hihi
Fødselskart: viser jente
Ringteste: viser jente

Hmm..blir dette en gutt tro? 
 
Navn: Kryssedull Magefølelse: jente Fødselskart: jente Litt rart siden alle rundt meg er bestemt på at det blir gutt, så føler nesten ikke jeg har lov å tro det er ei jente, hehe! Så får vi se hva UL finner ut 4.september... Spennende!
 
Oppdatert igjen!

Oppfordrer alle som etterhvert har vært på ultralyd om å oppdatere det her inne også, så vi får ført det inn i lista!
 
UL sa jente :)
 
Navn: Vanessa_I
Magefølelse: Gutt
Kinesisk fødselskart: Gutt
UL: Gutt


Litt sent ute, siden jeg allerede har vært på UL, men artig at det stemte med det kinesiske fødselskartet, det gjor det faktisk sist gang også når vi fikk jente:)
 
Back
Topp