Tippelista

m82

Glad i forumet
Nå som flere vet kjønnet...hvor er tippelista for kjønn? Mange som har tippet rett?

jeg tippet totally wrong.. jeg var sikker på at det var gutt, men jg var på Ul i uke 16.. kan det være en mulighet at det kan være gutt forsatt? kanskje legen så feil elr noe?? for mageinstinktet mitt sier det er gutt og den har aldri tatt feil.

Det hender jo at de tar feil...så hvem vet[:)]

Det er vel ikke så ofte de tar feil, men det hender. Jeg vet om flere som har fått vite at de får jente, og så kommer det en liten gutt...! Litt kjedelig å ha kjøpt alt rosa da. Kanskje du bør kjøpe noe nøytralt også, siden magefølelsen ikke vil gi slipp?

Magefølelsen min har stemt i begge mine tidligere svangerskap (ultralyden også..), men da har min mann hatt samme magefølelse. Denne gagen har vi hver sin magefølelse, så nå synes vi det er ekstra spennede! Det spiller før øvrig ingen rolle, vi har en av hver fra før, men spennende er det likevel!

jeg tippet totally wrong.. jeg var sikker på at det var gutt, men jg var på Ul i uke 16.. kan det være en mulighet at det kan være gutt forsatt? kanskje legen så feil elr noe?? for mageinstinktet mitt sier det er gutt og den har aldri tatt feil.

Vi skal på 3d ultralyd senere, så kanskje de kan bekrefte eller avkrefte kjønnet, om de ikke er 100% sikre på ordinær UL [:)]

Di sier at di ka ta feil av jenter men av gutter er det RIMLI sikkert.. 

Foreldrene mine trodde at søstera mi skulle bli gutt. For de fikk beskjed på ul at det lå en gutt inni der. Så de var litt overrasket da søsteren min dukket opp [:D]

Back
Topp