tippa feil kjønn

sjukesøster

Forumet er livet
Var på ul i dag i veke 13+4. Gyn var sikker på at det var en gutt. Har sjølv hatt magefølelsen på jente.
Nokon som har vert på tidlig ul og gyn/jordmor har tatt feil? ☺

Vedlegg

• 20151124_162313-1_resize_20151124_174953.jpg
    20151124_162313-1_resize_20151124_174953.jpg
    266,4 KB · Visninger: 162
Det ser jo unektelig ut som en snurrebass det der da. Fra uke 11 begynner jo jentenes klitoris å krympe. Gutta sine peker mer opp, mens jentenes peker mer nedover.

Men det er jo aldri 100% sikkert før ungen er ute;);)

Det såg ut som gutt ja gratulerer jeg hadde magefølelse på gutt men her var det jente og det også var veldig tydelig.... Var nesten helt flatt i den vinkelen der ☺️

Ser jo ut som en gutt.
Er det så farlig at det ikke er jente da?
Vi fikk bekreftet gutt på tidlig ultralyd forrige gang.

ImageUploadedByBV Forum1448397112.341987.jpgjeg var på ul på fredag, 12+6, og fikk vite at d så ut som gutt. Kanskje d e lettere å se m gutter? Da jeg fikk jenten min, var jeg ikke på tidlig ul.

Synes også det ser ut som det er gutt på bildet... :-) er nok lettere å være nesten sikker når det gjelder gutt... Hvis gyn var veldig usikker, vil jeg tro h*n heller sa at han ikke kunne se hva det var...

Nei blir kjekt med en gutt til ☺ er det brødrene ønsker seg ☺

Var på UL i uke 12 med første, tippet rett. Var på UL i uke 12 (samme lege) med denne også, han tippet jente, jeg føler jente og han forklarte hvordan han så det og var ikke i tvil. Men det er stor sjanse for at de kan tippe feil, kommer både an på legen og ul apparatet.

Sniker fra april :) jeg var på tidlig ul i uke 12+6 . Da virket legen ganske sikker på at det ble en liten gutt , men når vi kom på oul var hele utstyret borte :p og jordmor var så sikker hun kunne bli på at det var en jente . Jeg så det tydelig selv også (Kunne jo selvfølgelig aldri si 100 % før baby er ute )

Har to venner som på OUL ble forespeilet jente med 99% sikkerhet, men ut kom det gutter med alt på plass. Så selv på OUL så kan det skje noen småbommer iblant :)

Vi skal ha 2 UL´er på 7 dager, så håper på å få ett sikkert svar med 2 vurderinger :)

Back
Topp