Cathrine76
Forumet er livet
Ser at du er hjemme med barna dine[;)] har du vært i den åpne barnehagen på Landro????[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Cathrine76
Ok vi er det ganske så ofte[:D] synes det er så kjekt når vi er hjemme. Men ikkje lett når en ikkje har bil nei[;)]
Er åpent ons,tors,fred fra 09.15 til 14.45. Er veldig forskjellig kor mange som er der men dåke må komme,ikkje bare gå forbi [;)] så bra at du har fått deg bil då-då må du iallefall komme[:)] ser vi har barn født i 05 og 07 begge to vi tipp. Hun som var fra april 07 er begynnt å jobbe og jentene er begynt i barnehage,hvis det var cecilie du mente[:)]?
Er åpent ons,tors,fred fra 09.15 til 14.45. Er veldig forskjellig kor mange som er der men dåke må komme,ikkje bare gå forbi [;)] så bra at du har fått deg bil då-då må du iallefall komme[:)] ser vi har barn født i 05 og 07 begge to vi tipp. Hun som var fra april 07 er begynnt å jobbe og jentene er begynt i barnehage,hvis det var cecilie du mente[:)]?
Kan godt være eg var der,vi har laget forkle iallefall[;)]Må ta turen innom då, ta med naboen og[:D]så blir vi mange[8D]
ORIGINAL: anettesj
ORIGINAL: tipp
Hvor på sotra bor dere da? jeg bor på toppen av maggevarden. de nye husene helt på toppen der. Veldig vindfult til tider[&:]
vi bor på solsvik[:)]
ORIGINAL: Maryan84Er i samfunnshuset på Landro[:)] må komme en tur å sjekke det ut[;)]
Hvor på Landro er det da? Kan hvem som helst komme selv om de bor i "feil" kommune?
Kanskje ta meg en tur jeg og... har ungene i barnehagen men går hjemme selv så ofte jeg holder de hjemme fra barnehagen.