Tipp

Cathrine76

Forumet er livet
Ser at du er hjemme med barna dine[;)] har du vært i den åpne barnehagen på Landro????[:)]

Hei[:)]

Ja, har vært der kun 1 gang. Men det er  pga jeg ikke har hatt bil. Har ikke kunne kommet med ned dit

Ok vi er det ganske så ofte[:D] synes det er så kjekt når vi er hjemme. Men ikkje lett når en ikkje har bil nei[;)] 

er det masse folk som pleier å være der? har gått forbi mange ganger men ikke gått inn[&:]

ORIGINAL: Cathrine76

Ok vi er det ganske så ofte[:D] synes det er så kjekt når vi er hjemme. Men ikkje lett når en ikkje har bil nei[;)] 

Vi har nett kjøpt oss 2 biler,så kanskje jeg kan ta meg en tur ned en dag. Når er den åpen da? Vet omen som har vært der masse. Var inne på termin april07 sammen[:)]Hun har 2 jenter[:)] Kanksje hun ennå er der.

ORIGINAL: anettesj

er det masse folk som pleier å være der? har gått forbi mange ganger men ikke gått inn[&:]

Den ene gangen jeg var der,så var det rundt 10 mammaer kanskje[:)]

er det ikke onsdag,torsdag og fredag det er åpent? [:)][:)]

Er åpent ons,tors,fred fra 09.15 til 14.45. Er veldig forskjellig kor mange som er der men dåke må komme,ikkje bare gå forbi [;)] så bra at du har fått deg bil då-då må du iallefall komme[:)] ser vi har barn født i 05 og 07 begge to vi tipp. Hun som var fra april 07 er begynnt å jobbe og jentene er begynt i barnehage,hvis det var cecilie du mente[:)]?

Er åpent ons,tors,fred fra 09.15 til 14.45. Er veldig forskjellig kor mange som er der men dåke må komme,ikkje bare gå forbi [;)] så bra at du har fått deg bil då-då må du iallefall komme[:)] ser vi har barn født i 05 og 07 begge to vi tipp. Hun som var fra april 07 er begynnt å jobbe og jentene er begynt i barnehage,hvis det var cecilie du mente[:)]?

går bare forbi de dagene jeg går til barnehagen[:)] da ser jeg det er folk der inne. kanskje ta en tur bort en dag da[:)] har en 05 jente jeg[;)]

Ok,så hun har begynt å jobbe.Ja,det var cecilie jeg mente[:)] Hun eldste min går i bhg,så jeg er hjemme med de 2 yngste. Men jeg skal notere meg åpnings tidene,så kanskje jeg tar meg en tur. Kna knskje fåmed meg naboen. Hun har en jente som blir 1 år nå i feb.

Den ene gangen vi var der,så lagde i forkler.Malte på de. Husker det var 13.des07[&:] Husker datoen bare fordi jeg hadde bursdag den dagen[:D] Du var vel ikke der da[8D] Hvis du husker det[8D]

Hvor på sotra bor dere da? jeg bor på toppen av maggevarden. de nye husene helt på toppen der. Veldig vindfult til tider[&:]

Kan godt være eg var der,vi har laget forkle iallefall[;)]Må ta turen innom då, ta med naboen og[:D]så blir vi mange[8D]

ORIGINAL: tipp

Hvor på sotra bor dere da? jeg bor på toppen av maggevarden. de nye husene helt på toppen der. Veldig vindfult til tider[&:]

vi bor på solsvik[:)]

Kan godt være eg var der,vi har laget forkle iallefall[;)]Må ta turen innom då, ta med naboen og[:D]så blir vi mange[8D]

Det skal vi få til en dag. Hadde helt glemt det åpne bhg siden jeg ikke har kunne gå dit. Men nå når jeg har blitt mint på den så er muligehten større ja[:)]

ORIGINAL: anettesj

ORIGINAL: tipp

vi bor på solsvik[:)]

Har vært der masse når jeg  var liten. Vi har hytte på Turøy,så vi tok båten fra solsvik den gangen broen ikke var der[:)]Det var det gøyeste med hele hytte turen,det var båten[:D]

Vi bor på Misje[:)] 

har vært folk fra andre kommuner før-og alle er hjertelig velkommen[;)]

ORIGINAL: Maryan84

Hvor på Landro er det da? Kan hvem som helst komme selv om de bor i "feil" kommune?
Kanskje ta meg en tur jeg og... har ungene i barnehagen men går hjemme selv så ofte jeg holder de hjemme fra barnehagen.
Er i samfunnshuset på Landro[:)] må komme en tur å sjekke det ut[;)]

Back
Topp