Tipp topp start på dagen :)

- Amy -

Gift med forumet
Nå er jeg hjemme igjen fra ul, og der var alt fint med den lille. Så nydelig å få se at alt var fint og hjertet slo slik det skulle. Jeg fikk med et bilde også av lille peanøtten. Håper virkelig alt går fint denne gangen.. *krysser fingre*

Så nå er jeg ganske godt igang med dagen, føler jeg. Blir nok å hente gutten i barnehagen litt tidlig siden han ble den første som ble levert i dag :( Har dårlig samvittighet for det, men jeg fikk ikke byttet time uansett hva jeg gjorde. Men når jeg gikk så kosa han seg veldig med å få den fulle oppmerksomheten fra de voksne hehe. 

Jeg ønsker alle januarmammaer en nydelig dag :)

Så utolig koselig :) Ønsker deg lykke til videre!

Ha en herlig dag videre og nyt den med knøttet i magen og lillemann.

Så herlig :-) Ha en super dag videre :-)

Så gott att få det bekräftat!:-) Gratuleraremoticon

Alltid deilig med en slik bekreftelse:) Ingen grunn til å ha dårlig samvittighet for det vel. Tenkt de som blir levert først hver dag :/ men må man så må man,. Takk for at vi har barnehagene sier jeg bare.

Så herlig! Gratulerer med det lille banken hjertet :)

sprattus skrev:

sign

Takk for det, jenter :) Det er utrolig å se de små. Jeg håper bare h*n fortsetter å vokse. Gynekologen min ville helst overbevise meg om at det går godt med 95% dersom en ser hjerteaktivitet. Men når jeg har vært gjennom det motsatte 3 ganger, så blir en heller litt realistisk. Satser på det går fint denne gang, så får fortid være fortid.

Så herlig! Dette er gangen det SKAL gå bra!!

Så herlig å se det lille bankene hjerte :) 
Jeg krysser alt som kan krysses og håper at alt går bra :)

Så Kjekt å høre! :) GRatulerer så mye! Håper resten av dagen var like bra! 

jc skrev:

sprattus skrev:

sign

Back
Topp