Tiols reise - lukket kapittel ❤️

Ja, er jo tidlig! Altfor tidlig, egentlig :shy::hilarious:
Har bestemt meg for å ta en test i morra, og neste lørdag! Spørs om jeg klarer å la være fredag da :wacky: haha
Gurimallaa, så rare en blir! Haha
Tok du test?? :nailbiting:
 
Tok du test?? :nailbiting:

Ja, men det var kun for å sjekle hvor mye otrivelle som var igjen i kroppen! Så den var supersvak:wacky:
Men da har jeg noe å sammenligne med til lørdag, samme dag etter otrivelle:D
 
8dpo
Det er nok litt for tidlig, og det er mest sannsynlig skyggestrek...
Men tok nå en test i kveld, 2 timer utvannet urin.. (TESTETØS)
Hvorfor gjør jeg dette? Nå kan jeg jo mest sannsynlig ikke drikke på lørdag :banghead:

Men! Håpet er stort! :happy:
 

Vedlegg

  • IMG_20191120_222518.jpg
    IMG_20191120_222518.jpg
    18,5 KB · Visninger: 148
Ja, men det var kun for å sjekle hvor mye otrivelle som var igjen i kroppen! Så den var supersvak:wacky:
Men da har jeg noe å sammenligne med til lørdag, samme dag etter otrivelle:D
Aaah stemmer!! Krysser fingrene! :Heartred
 
8dpo
Det er nok litt for tidlig, og det er mest sannsynlig skyggestrek...
Men tok nå en test i kveld, 2 timer utvannet urin.. (TESTETØS)
Hvorfor gjør jeg dette? Nå kan jeg jo mest sannsynlig ikke drikke på lørdag :banghead:

Men! Håpet er stort! :happy:

Ble test likevel jo!
Ser strek, håper ikke det er skygge:woot:
 
Ble test likevel jo!
Ser strek, håper ikke det er skygge:woot:
Ja jeg kom hjem fra møte tidligere enn antatt, og gubben var ikke hjemme så :rolleyes: skal jo gi han dette i bursdagsgave :rolleyes: hihi
 
Ja jeg kom hjem fra møte tidligere enn antatt, og gubben var ikke hjemme så :rolleyes: skal jo gi han dette i bursdagsgave :rolleyes: hihi

Åh! Så koselig! Håper på en spire altså ❤
 
Jeg ser absolutt streken Tiol!! Så spennende!! ❤️❤️☺️
Svever på en sky jeg :happy: gleder meg så til å teste igjen på søndag :happy: (hvis jeg ikke tester lørdag.. i hemmelighet) haha :rolleyes: det blir tøft å holde det hemmelig nesten en uke :shifty: :shy: men det er jo perfekte bursdagsgave :hilarious:
 
9dpo
Siden 7 dpo har det gradvis kommet symptomer.. murringer i magen begynte rundt da og siden i går har puppene blitt helt overdimensjonerte. Areolaen har doblet seg, niplene er såre. Puppene har blitt faste og store. Jeg føler meg gravid. Veldig gravid. Dersom det ikke er noe nå, er kroppen helt på bærtur! Gleder meg veldig til å teste. Og jeg kjenner det klør etter å dele med mannen. Tidlig bursdagsgave er vel ikke feil? :rolleyes:
 
9dpo
Siden 7 dpo har det gradvis kommet symptomer.. murringer i magen begynte rundt da og siden i går har puppene blitt helt overdimensjonerte. Areolaen har doblet seg, niplene er såre. Puppene har blitt faste og store. Jeg føler meg gravid. Veldig gravid. Dersom det ikke er noe nå, er kroppen helt på bærtur! Gleder meg veldig til å teste. Og jeg kjenner det klør etter å dele med mannen. Tidlig bursdagsgave er vel ikke feil? :rolleyes:

Så spennende! Testing søndag? Det var uutholdelig lenge til :hilarious:
 
Så spennende! Testing søndag? Det var uutholdelig lenge til :hilarious:
Hahahaha ja! Men jeg skal jo lissom på julebord på lørdag da, og jeg innbiller meg selv til å tro at jeg klarer å drikke alkohol i den viten om at jeg kanskje er gravid :wacky::facepalm: haha! Nei blir nok en test i morgen eller lørdag skal du se :brb:
 
11 dpo
Kjenner litt nervøsitet nå.. testene blir ikke noe sterkere. Kanskje det bare er skygge.. jeg ser strekene irl, men for å få det frem på bilde må jeg justere på kontrasten..

Tok test både i dag morges og en til etter 4 timer. Den andre testen synes best.
Kan ikke gjøre annet enn å vente :rolleyes: men har litt dårlig følelse nå. Får ikke testet i kveld, men i morgen blir det nok noen. Har bare 6 tester igjen pluss en digital:hilarious: er det mulig!:hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_20191123_120500.jpg
    IMG_20191123_120500.jpg
    18,8 KB · Visninger: 138
12dpo
Kanskje jeg lurer meg selv litt. Testen i dag synes nå såvidt på bilder uten å drive å fikle med kontraster osv. Men det er dog bare bilde av tørket test. Resultatet er jo egentlig ugyldig men. Liker å leve i håpet frem til TR mot formodning skulle dukke opp.
IMG_20191124_154443.jpg


Det er jo så svakt at det mest sannsynlig er fordampningsstrek/skygge. Sist fikk jeg jo positiv 11 dpo på kvelden. Så kanskje det ryker en test i kveld...
 
Altså, det kan være en skygge.. men jeg ser streker! Hcg bruker jo litt tid på å øke i starten. Jeg heier her jeg sitter og håper veldig på dine vegne.
 
Altså, det kan være en skygge.. men jeg ser streker! Hcg bruker jo litt tid på å øke i starten. Jeg heier her jeg sitter og håper veldig på dine vegne.

Ja gjør det ikke det da?
Kjenner at jeg egentlig ikke er så i tvil. For testen jeg tok nå akkurat er ganske så sterk :wideyed::rolleyes:
 

Vedlegg

  • IMG_20191124_194934.jpg
    IMG_20191124_194934.jpg
    18,6 KB · Visninger: 146
Jeg tror det kan være babystrek! Når skal du teste igjen?
Har ikke så mange igjen, så tenkte å vente til tirsdag. IKM da :rolleyes: men har jo en digital som venter så om jeg går tom for strimler er det ikke helt krise :rolleyes:
 
13 dpo
Indre konflikt om å ikke teste.. klarte å la være i morges :bag: IKM er i morgen og hvis TR kommer er jo løpet kjørt uansett. Tenker å ta en siste test i kveld. Og en i morgen kveld hvis TR ikke dukker opp såklart :rolleyes:. Får som regel ikke forvarsel på TR så får forberede blodbad på jobb i morgen :blackeye::chicken::oops:

Håper at grunnen til svake tester er lite hcg i starten. Har googlet opp og ned i mente og hcg kan jo være så lavt som under 10 til ganske mange dpo :banghead::smiley-angelic001
 
13 dpo
Indre konflikt om å ikke teste.. klarte å la være i morges :bag: IKM er i morgen og hvis TR kommer er jo løpet kjørt uansett. Tenker å ta en siste test i kveld. Og en i morgen kveld hvis TR ikke dukker opp såklart :rolleyes:. Får som regel ikke forvarsel på TR så får forberede blodbad på jobb i morgen :blackeye::chicken::oops:

Håper at grunnen til svake tester er lite hcg i starten. Har googlet opp og ned i mente og hcg kan jo være så lavt som under 10 til ganske mange dpo :banghead::smiley-angelic001
Krysser fingre :
 
Back
Topp