Tiols reise - lukket kapittel ❤️

Jaa... Det må vært kroppen som har tulla litt. Kanskje spart opp litt hCG for å lure meg litt på oppløpssiden :rolleyes: blør jo en del nå... Samt menssmerter i ryggen... :hungover: :bookworm:
 
PP1 - SD2
Ingen tvil om at mensen er kommet, masse friskt blod i dag, som vanlig menstruasjon. Roper egentlig litt hurra for at syklusen er igang! Gleder meg til å lete etter tegn på EL om et par uker. Lurer litt på om jeg egentlig skulle kjøpt eggløsningstester... Ikke at vi har problemer med å legge inn aksjer minst annahver dag :rolleyes: så kanskje spare de pengene og la naturen gå sin gang.
November blir en spennende måned! :smiley-angelic002
 
SD5
Veldig lyst blod på papiret nå, så TR er på vei tilbake. Hurra!

Det som ikke er så hurra, som jeg ikke blir klok på er hvorfor jeg fortsatt får positive tester. Man får vel ikke EL når man fortsatt har HCG i blodet?
Hvorfor var testene negative i 10 dager for så å bli positiv på tirsdag og fortsatt positive i dag?
Blir sprø. Og lei.
IMG_20191102_112538.jpg

Disse er fra i dag tidlig. Har egentlig ikke lyst å teste, men tenker det er greit å vite. Burde virkelig ta blodprøver hos legen. Er bare så styrete med jobben....

Hvis noen har noen kloke tanker, kom gjerne med dem!
 
SD8
Testene roet seg ned etter noen dager. Fikk nok blødd ut siste rest med hormoner. Det er positivt for eggløsningen!
Jeg tok til og med en digital test fordi jeg var så utrolig. Men jeg kjøpte en 2pk så sparer den siste til en evt positiv test. Det gledes. Jeg gleder meg så veldig til de neste 3 ukene.

Dersom jeg får jobben jeg har søkt på nå, løser mye seg. Stresset med vikariat. Stresset med å MÅTTE bli gravid nå.
Det som blir litt kjipt er å begynne i ny jobb og si "jeg ble gravid i mellomtiden" :hilarious: men men, bindende kontrakt osv :rolleyes:

Jeg ser frem til den neste tiden, om det så er 3 uker, 3 mnd, 3 år. Jeg har det så bra. Og det er godt å kjenne på etter en ufattelig vond abort :sorry: Livet dere :Heartred
 
SD12
Det nærmer seg eggløsning med stormskritt!
Ikke fått EL-slim ennå, men libidoen er økende. Regner med EL er rundt mandag/tirsdag. Så vi legger inn aksjer hver dag :rolleyes:

Fikk ikke jobben jeg søkte på, så nå gjelder det virkelig. Det må bli terminspire nå :arghh: håper... Veldig :sorry:
 
SD15 - EL
Jeg går ut ifra at EL var i natt. El smerter i hele går, kunne såvidt sitte :rolleyes: Fikk dog ikke så mye slim, annet enn når vi hadde aksjemøte :hilarious: da var det strekkbart herfra til månen. Smertene gav seg ila natta. Tappen har vært høy og åpen de siste 3 dagene, kontra veldig lav etter TR. Sexlyst så mannen blir gal :rolleyes: ja alle tegnene er jo der.
Dpo-land i morgen. Nå blir utfordringen å ikke teste før etter julebord 23. November :banghead: søndag 24. Skal det svies av tester :rolleyes: jeg har virkelig følelsen av at dette skal gå! :Heartblue:Heartpink
 
Veldig leit å lese at du ikke fikk jobben du søkte på :sorry: Håper det kommer flere muligheter, og ikke minst at det kommer på plass en liten spire som kan lyse opp i Novembermørket :)

Lykke til i DPO-land!
 
Veldig leit å lese at du ikke fikk jobben du søkte på :sorry: Håper det kommer flere muligheter, og ikke minst at det kommer på plass en liten spire som kan lyse opp i Novembermørket :)

Lykke til i DPO-land!
Ja det var leit. Men fikk egentlig litt dårlig magefølelse av hele plassen.. så har trua på at det finnes en annen perfekt plass for meg et annet sted :happy:
Takk for lykkeønskninger :Heartred
 
3dpo
Dagene går egentlig ganske fort avgårde. Helg igjen allerede. Og 3 dager siden EL. Neste lørdag er det julebord, har så lyst å ta en "siste" fest (forhåpentligvis) så tenker å vente med å teste til søndag (12dpo). Fikk positiv 11 dpo sist, men en dag fra eller til :rolleyes: spørs om jeg uansett klarer å drikke så mye alkohol, når jeg vet at det KANSKJE ligger en spire der inne... Selv om jeg vet at embryoet ikke deler blodbane med meg ennå :banghead: rare tanker!

Kjenner niplene er såre, men det er jo for tidlig å tolke det mot symptomer på noe hehe. Men fikk jo digre patter allerede på 9 dpo sist. Kroppen min er så rar. Når den først blir gravid blir den GRAVID!! :hilarious: gleder meg ..... :oops:
 
5dpo
I dag sliter jeg veldig med tankene rundt dersom jeg ikke er gravid. Jeg får vondt inni meg. Også er jeg veldig frem og tilbake om vi skal ta oss råd til å driste oss til termin i september. Vikariatet mitt går ut i juli, men foreldrepenger blir jo regnet ut ifra lønna jeg hadde før vikariatet går ut. Og dersom kroppen er som de to andre graviditetene blir det nok sykemelding mot slutten... Da gjør det lissom ikke noe... Men termin senere enn september blir liksom uaktuelt igjen. Så håper er ikke HELT ute dersom det ikke klaffer med august spire.
Men det gjør så vondt i hjertet mitt, MAen jeg hadde har virkelig satt sine spor. Hadde vært 17+4 i dag og ordinær ultralyd timen jeg fikk i posten skulle vært om 2 uker.. jeg klarer ikke få det ut av hodet.

Og det at jeg liksom ikke skal teste før neste søndag tror jeg går i vasken. Jeg har lyst å teste liksom!! Men jeg har jo lyst å slå ut håret til lørdag også. Dilemma. Graviditeten må jo holdes skjult en ukes tid uansett. Vil ikke fortelle sambo om graviditeten før bursdagen hans som er rett etter IKM.. har egentlig lyst å avlyse hele julebordet :banghead: for noen tanker man har! Tenk at dpo-land skal fucke med hodet så mye det gjør!!

Spent på om hjerterytmen min kommer til å klusse seg til slik det gjorde sist. Det var jo derfor jeg tok test så tidlig i sommer. Fikk hjertebank, nesten flimmer :rolleyes: som jeg også hadde de andre graviditetene. Merkelig kropp!

1 uke til testing!!! Klarer jeg det!?! :rolleyes: wæææ det er for spennende:rolleyes:
 
Testetøsa kom bankende på i dag.. skammer meg.. og resultatet er jo helt tullerusk. Innbilder meg at jeg ser en strek her da, ser den Irl hvis man ser i kryss :hilarious: og etter mye redigering kom det jo frem noe haha!
Men puppene mine er helt på bærtur, som to saftige, digre vannmeloner :bored: ømme til tusen, bare jeg stryker utenpå bhen :angelic: snakker vi innbilt svangerskap :banghead: er bare 7 dpo. Får heldigvis ikke testet før torsdag og videre ikke før søndag (som jo er målet) :rolleyes: flaut!!!!
 

Vedlegg

  • IMG_20191119_171038.jpg
    IMG_20191119_171038.jpg
    16,9 KB · Visninger: 120
Testetøsa kom bankende på i dag.. skammer meg.. og resultatet er jo helt tullerusk. Innbilder meg at jeg ser en strek her da, ser den Irl hvis man ser i kryss :hilarious: og etter mye redigering kom det jo frem noe haha!
Men puppene mine er helt på bærtur, som to saftige, digre vannmeloner :bored: ømme til tusen, bare jeg stryker utenpå bhen :angelic: snakker vi innbilt svangerskap :banghead: er bare 7 dpo. Får heldigvis ikke testet før torsdag og videre ikke før søndag (som jo er målet) :rolleyes: flaut!!!!
Skjønner godt hvordan du har det, jeg er bare 4dpo og har selv lyst til å begynne å teste :facepalm: syns jeg kan skimte i allefall en skygge hos deg:)blir spennende dager nå:clock
 
Testetøsa kom bankende på i dag.. skammer meg.. og resultatet er jo helt tullerusk. Innbilder meg at jeg ser en strek her da, ser den Irl hvis man ser i kryss :hilarious: og etter mye redigering kom det jo frem noe haha!
Men puppene mine er helt på bærtur, som to saftige, digre vannmeloner :bored: ømme til tusen, bare jeg stryker utenpå bhen :angelic: snakker vi innbilt svangerskap :banghead: er bare 7 dpo. Får heldigvis ikke testet før torsdag og videre ikke før søndag (som jo er målet) :rolleyes: flaut!!!!

Godt noen har begynt å teste! Begynner å merke trangen selv :hilarious:
 
Godt noen har begynt å teste! Begynner å merke trangen selv :hilarious:
Nå får jeg ikke testet før torsdag.. godt er det. Vil egentlig holde meg frem til søndag.. hahaha jaja får nå se!
 
Nå får jeg ikke testet før torsdag.. godt er det. Vil egentlig holde meg frem til søndag.. hahaha jaja får nå se!

Ja, er jo tidlig! Altfor tidlig, egentlig :shy::hilarious:
Har bestemt meg for å ta en test i morra, og neste lørdag! Spørs om jeg klarer å la være fredag da :wacky: haha
Gurimallaa, så rare en blir! Haha
 
Back
Topp