Tiols reise - lukket kapittel ❤️

Det må da være positivt?:angelic::shy::love7
Tydelig strek!
 
13dpo
Streken er fortsatt der, men den er jo blitt svakere. 4 dager siden den ble sterkere, holdt seg der i to dager men nå er den da svakere.
IMG_20191019_095653.jpg

Dog tatt på morgenurin. Skal teste igjen i ettermiddag, alltid fått sterkere test da. Så det er enda et mikroskopisk håp. Men jeg forbereder meg nå mentalt på at mensen kommer snart. Håper egentlig den venter til onsdag, slik at jeg får tatt celleprøve hos gyn på tirsdag! 1,5 år siden sist. Måtte avlyse timen jeg hadde i august pga graviditeten da. Og jeg som allerede har celleforandringer burde ta prøva ASAP!

Det går nok ikke denne PP (som jo egentlig ikke er en PP). Nytt friskt håp så fort mensen kommer! Da har jeg jo en viss kontroll på EL, pleier å være spot on på CD14!

Litt trist innlegg dette, men som sagt er det jo fortsatt et lite håp. Men det håpet er veldig farget av bevissthet om at det går bra dersom ikke :happy:
 
Testen jeg tok nå var helt negativ. Kommer sikkert en svak strek når den har tørket. Men regner meg som ikke gravid, og får vente på TR som sikkert dukker opp ila. Uka. Håper den kommer fort så ny PP kan starte!
Det har vært to utrolig spennende uker. Vært deilig å få litt oppturer de siste dagene. Selv om det er kjempe skuffende at testene ikke tok seg opp, må jeg si det er betryggende at jeg nå får "renset opp" med en syklus før vi prøver.

Mannen og jeg har fått snakket masse sammen, så det lille håpet som dukket opp her på tirsdag har fått renset opp mye etter MA'en. Han virker mer positiv til å prøve neste PP og det gledes. Vinduet lukker seg etter PP i november, men foreløpig har jeg aksept overfor det.

Mange tanker i kveld. Trøster meg med et glass vin :Heartred
 
14dpo
Ingen mensen ennå :rolleyes: men begynner å lure på om EL kanskje ikke var søndagen jeg trodde. Men kanskje ei uke etter .. fikk jo EL slim da også så vanskelig å vite. Får høre med gyn på tirsdag hva han tror :happy:
Spennende uansett. Håper TR kommer asap :dead:
 
Så spennende Tiol. Jeg håper virkelig at det klaffer for dere nå med en gang! Klem
 
Så spennende Tiol. Jeg håper virkelig at det klaffer for dere nå med en gang! Klem
Det håper jeg også :Heartred men jeg har ikke så veldig trua. Venter TR, har masse murringer i magen .. men skal til gyn i morgen, så håper på litt svar av noe slag da :happy:
 
Det håper jeg også :Heartred men jeg har ikke så veldig trua. Venter TR, har masse murringer i magen .. men skal til gyn i morgen, så håper på litt svar av noe slag da :happy:
Sikkert greit å få en prat med gyn i morgen uansett ja. Håpet er vel ikke utenfor mm faktisk får mensen. Men skjønner du prøver å være realistisk.

Lykke masse til hvertfall ❤️
 
Sikkert greit å få en prat med gyn i morgen uansett ja. Håpet er vel ikke utenfor mm faktisk får mensen. Men skjønner du prøver å være realistisk.

Lykke masse til hvertfall ❤️
Takk :happy: er egentlig bare klar for å starte på ny PP :happy: blir veldig fort gravid så har trua neste PP :rolleyes::wacky:
 
Dag ukjent
Var hos gynekologen i dag, konstatert at livmorhulen er tom. Noe som i og for seg er bra. Den positive testen jeg plutselig fikk var nok bare kroppen som var litt forvirret.

Han sa at TR var rundt hjørnet. Alt fra i morgen til 14 dager. Jaha. Han hadde ikke noe klokt å bidra med der altså. Har en stor cyste, ikke noe uvanlig. Han var lei seg for MA'en men anbefalte å vente 3(!) Sykluser før en graviditet. Passe gammeldags ifølge gynekologen på sykehuset men.

Danser rundt i limbo...
Bare å vente på TR. Så får vi se om det blir august 2020 eller om jeg må vente til 2021+. Har en dårlig følelse.

Om jeg så mot all formodning plutselig har EL de neste dagene... (eller hadde nå om helga...) Man blir jo gal av mindre!

Det positive er at han sa jeg skulle ringe så fort jeg ble gravid, så skulle jeg få tidlig ultralyd! Det ble hjertet glad for å høre :Heartred

Oppdatering kommer nok etterhvert... :Heartred
 
Første TR etter MA?
Enten er det TR som kommer eller så er det rester etter celleprøva i går. Blør alltid litt etter celleprøve.. litt brun spotting nå, husker jo ikke hvordan mensen er lenger :hilarious:
Krysser fingrene for at det er TR! Første gang jeg er glad for det besøket :pompus:

Dersom det er TR, var EL rundt 9/10 oktober.. Så skjønner jo hvorfor det evt. Ikke klaffet :shifty: men! Jeg er nå glad for at syklusen er tilbake (?) :smug: alt håp mot neste EL som da blir et sted mellom 6-8. November. Augustbaby? :angel11

Sukk.. :smiley-angelic001
 
Var ikke TR som kom :hungover: var nok bare litt rester etter celleprøva... Ugggh blir gal! :inpain:
 
Hvordan går det med deg?
Takk som spør :happy: kom litt lyserosa på papiret i dag morges, men ikke noe som kan defineres som TR ennå... Ingen symptomer på noe som helst heller. Så blir jo ikke så klok på syklusen. Over 5 uker siden cytotec kur, så man burde vel kanskje snart kontakte legen. Selv om gynekologen ikke virket særlig bekymret men.. kanskje ta en test i morgen? :rolleyes: dagene går heldigvis fort, nok å henge fingrene i. Så det blir ikke mye tid til å gruble så mye :happy:

Hvordan går det med deg? :happy:
 
:smug:
Takk som spør :happy: kom litt lyserosa på papiret i dag morges, men ikke noe som kan defineres som TR ennå... Ingen symptomer på noe som helst heller. Så blir jo ikke så klok på syklusen. Over 5 uker siden cytotec kur, så man burde vel kanskje snart kontakte legen. Selv om gynekologen ikke virket særlig bekymret men.. kanskje ta en test i morgen? :rolleyes: dagene går heldigvis fort, nok å henge fingrene i. Så det blir ikke mye tid til å gruble så mye :happy:

Hvordan går det med deg? :happy:
Hmm ja tar vel lang tid. Men godt at du har ting å henge fingrene i da:)
I dag er det 3 uker siden utskraping og jeg får fortsatt svak positiv test:arghh:. Vil bare at dette skal være over snart. Leker med tanken om at det er ny graviditet, men tviler. Går vel ikke med HCG i kroppen:(
Får krysse fingrene for oss begge at vi snart er i syklus igjen:)
 
Fikk positive tester lenge jeg også. Men nå har testene vært negative i over en uke. Tok to i dag morges... Har jeg streksyn eller....
Ikke antydning til TR i dag heller. Ikke engang rosa på papiret. Hmmm..
 

Vedlegg

  • IMG_20191029_061541.jpg
    IMG_20191029_061541.jpg
    14,4 KB · Visninger: 108
  • IMG_20191029_064654.jpg
    IMG_20191029_064654.jpg
    8,4 KB · Visninger: 111
Dette bildet var litt bedre.. er jo streker der.. tror jeg ringer legen i dag! :smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • IMG_20191029_070007.jpg
    IMG_20191029_070007.jpg
    23,8 KB · Visninger: 135
PP1 - SD1
Det var jaggu nedtur på jobben i dag. En overlykkelig frøken på do, etter å nettopp sett streker i vildens sky hjemme, som plutselig sitter med et fossefall av blod mellom beina... Hva i alle dager er det som skjer. Er det kroppen som er helt på bærtur? Var det en streifer? Kjemisk graviditet? Livmoren var tydeligvis ikke helt klar for superegget som muligens (?) en gang i løpet av de siste ukene ble befruktet.

En liten trøst. Syklusen er igang. Endelig!
Det er nå det gjelder. Treffer vi ikke blink nå, blir det ppiller frem til august 2020.
Jeg håper så inderlig at terminen, som muligens kan bli vakre 7. August, blir en realitet.
Det har vært 6 helt jævlige uker. Det har heldigvis gjort forholdet vårt sterkere. Og jeg vil så gjerne kunne si til han om 4 uker at vi skal bli 5 :Heartred
 
Back
Topp