Tiny Trolls of Norway

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Erfaringer med produktene deres?

Så tilfeldigvis butikken deres når jeg og snuppa tok bybanen her om dagen.
De har både fysisk butikk og nettbutikk.

Spesielt regntøyet og dressene lurer jeg på:)

:anyone

Aldri hørt om. Syntes prisen var litt stiv, så ikke noe jeg kunne tenkt å kjøpe. Men sikkert bra klær. :)

Det lurer jeg også på ;-)
Aldri hørt om. Syntes prisen var litt stiv, så ikke noe jeg kunne tenkt å kjøpe. Men sikkert bra klær. :)

Ja, koster litt. Håper derfor også kvaliteten er deretter, men det er ikke alltid det er slik dessverre. Hadde vært greit med noe erfaring rundt merke.
Får med fleecesett om man kjøper skalldressen nå så jeg, er jo noe i alle fall. =)

Jeg kjenner til disse klærne:) De er rett og slett fantastiske! Min lille niese har alt av barnehageklær i dette merket og den dagen vi er så heldige å få barn er jeg ikke i tvil om at jeg skal ha noe av dette! Det er jo så nydelige farger Kan høre litt med min svigerinne ang kvaliteten på klærne dersom noen ønsker?:)

Jeg kjenner til disse klærne:) De er rett og slett fantastiske! Min lille niese har alt av barnehageklær i dette merket og den dagen vi er så heldige å få barn er jeg ikke i tvil om at jeg skal ha noe av dette! Det er jo så nydelige farger Kan høre litt med min svigerinne ang kvaliteten på klærne dersom noen ønsker?:)

Ja, det hadde vært flott ;-)

Hun er veldig fornøyd med klærne. De bor i Bergen og har virkelig fått testet hvor vanntett disse klærne er, og hun har ikke noe å utsette på det. De er enkle og kle av og på, og etter en hel høst og vinter i barnehage ser de heller ikke slitt ut. Hun kommer til å spare på disse klærne når snuppa vokser ut av de, så lillebror kan bruke de også. :)

Vet jo at dette bare er en persons mening, men de er iallefall veldig fornøyd med klærne. Og det er jo mulig å kjøpe i farger som passer både til støresøster og lillebror for å gjøre det litt mer økonomisk.

Back
Topp