Tiny Love

sjukesøster

Forumet er livet
Jeg har lyst på Kick & Discover [:)] Men har ingen erfaring med de :p

Snuppa har den som heter Monkey Island, og er veldig fornøyd med den i hvertfall[:)] Men regner med at de gjør nytta si alle sammen[;)] Hehe... Det er i hvertfall veldig kjekt at man kan kjøpe nye leker og henge opp[:)]

ORIGINAL: Netta87

Snuppa har den som heter Monkey Island, og er veldig fornøyd med den i hvertfall[:)] Men regner med at de gjør nytta si alle sammen[;)] Hehe... Det er i hvertfall veldig kjekt at man kan kjøpe nye leker og henge opp[:)]

e der lyd/lys på den? får en kjøpt nye leike som kan hengast opp inne på ei nettside? [:)]kan vel få på alle leiker som er festa i ringer [:)]

vi har Tummy-Time Fun Ladybug Pillow & Mat og baby gym fra tiny love (vakke bilde av bebigymmen..) veldig fornøyd [:D]

Vi har Sunny Day, kjempefornøyd..Har hengt et par ekstra leker i den, for det fulgte vel med en sol, en frosk, en skilpadde og noen blader..Så er det lyd i solen, men den er litt vansklig å få på og frosken vibrer litt når man drar i den! Har hengt et apekatt fra fisher price i den http://www.kidsa.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/KIDSA/Products/FN2541 den spiser han snart opp. nesen har to melodier [:D][8D] Men fysio her sa vi kunne ta bort babygymen nå, for når de var over 4mnd skulle de plukke opp lekene selv. så hun anbefalte å legge barnet på en matte og strø leker rundt...Men synes nå det fungerer veldig greit med gymmen her enda jeg da[8D]

Her ble vi anbefalt å ta vekk babygymmen når de var rundt 4 mnd.. da skulle de ligge på matte og ta etter lekene selv [:)]
Fysio anbefalte iallefall det når vi var på 4 mnds gruppe :)

Du har jo bare såååå shoppe dilla da [:D]
hahaha, så mange linker til ting du finner på nettet [:D] masse tøffe ting [:)]
Du blir Miss shopoholic neste missekonk [:D]

ORIGINAL: t0mmelise

Her ble vi anbefalt å ta vekk babygymmen når de var rundt 4 mnd.. da skulle de ligge på matte og ta etter lekene selv [:)]
Fysio anbefalte iallefall det når vi var på 4 mnds gruppe :)

Du har jo bare såååå shoppe dilla da [:D]
hahaha, så mange linker til ting du finner på nettet [:D] masse tøffe ting [:)]
Du blir Miss shopoholic neste missekonk [:D]

Elska å sitte å sjå, hadde vert enda kjekkare mæ om ej kunne ha handla en del og [:D]

vi har tiny love, den med sol, skilpadde, frosk og speil. men nå som han har blitt så stor er det mer interessant å snu seg[:D][:D] og ut av babygym

Vi har den som heter Super Deluxe, den er poppis hos mini iallefall. Det som er bra er at den også har interessante ting som sitter på matta, som ett elefant øre som knitrer, en fugl med sånn tutelyd når man trykker på den mm. også er det lys i noen blomster når man slår på lyden :) Så da er det ikke bare ting som henger, men aktiviteter når man ligger på magen også :)

Vi kjøpte vår brukt fra ei barselvenninne som knapt har brukt sin til gutten. Finner ikke posen så jeg finner heller ikke navnet nå. Men kan legge ut bilder av den[:D] Den er uten musikk, men det er like så greit[:D]

I tillegg har vi en gym som vi bruker sammen med en lekematte fra Ikea

ORIGINAL: sjukesøster

ORIGINAL: Netta87

e der lyd/lys på den? får en kjøpt nye leike som kan hengast opp inne på ei nettside? [:)]kan vel få på alle leiker som er festa i ringer [:)]

Jepp, det er en apekatt som spiller og lyser når du slår den på magen[:)] Blir litt lei de lydene i lengden da, men sånn er det vel med alt[8D] Hehe...

Vet du, jeg ville heller satsa på en gym som du kan ha over vogna og i bilen, på bilsetet......!!! Vi har en slik fra tiny love--kjempekjekk!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Snickers

Vet du, jeg ville heller satsa på en gym som du kan ha over vogna og i bilen, på bilsetet......!!! Vi har en slik fra tiny love--kjempekjekk!!!!!!!!!!!!!!!

He du bilde? [:)]
Fredrik e litt bedagli anlagt av sej, snur sej berre over på sida eller går i sirkel på ryggen [:D] om ej plassera litt leike rundt han på babygymmen e han veldi fornøgd [:D] mange fine brukt på finn.no. Syns den Joakim også he e veldi fin, men den blir for lik mummitroll babygymmen vi he frå før. Fredrik lika lyd og lys ;)

Denne er det musikk i...vi har uten[:)]

http://www.preciouslittleone.com/product-information/29/6940/tiny-love-musical-nature-stroll/

jeg har denne og mini elsker den [:D]

http://www.tinylove.com/toy.aspx?toyId=32&state=toyTypeId=1@elementId=0@ageId=0

vi he en babybutikk i Ålesund som føre reflex vare, så skal sjå neste gang ej e i byen :)

Hvis ikke kan jeg jo alltids hjelpe deg ;-)

Back
Topp