Tinky winky er homo!!!!!!!

Dollface

Forumet er livet
VIP
Hva annet kan det være lissåm?

Han er mann, vandrer rundt i lilla dress og har rød bestemorshåndveske... [:-]
[:D][:D][:D]

Ja, tanken har slått meg og!!!![8D]

ORIGINAL: m@rit

har du ikke sett det før nå???????

vi begynte vår teletubbieskarriere for et par dager siden da.... [:D]  og det var først i dag at vi kom helt til "hva har tinky winky i vesken sin"-kapittelet.. [8D]

vet at han er homo,[;)] det er jo ulovlig å vise programet i polen eller var det ukraina,

ORIGINAL: The Missis

Serien er laget i Engalnd. Har en kompis som er med og lager serien. Der er de veldig politisk korrekte. For eksempel Postmann Pat kan ikke hete Postmann Pat. Det er Postalworker Patrick. Michellin mannen er slanket for det var diskriminerende for tykke mennesker. I Teletubbies finner dere også en mørk Tubbie for å dekke de mørkhudete og. Da må de og dekke de homofile. De er jo også forskjellige str på disse vesnene... Dette er det kompisen min som jobber der sier. De er skrevet slik for å dekke de fleste "folkeslag". Dette ble rot...

Hmm.. det må være slitsomt da.. Man kan ikke dekke alle, er det kristne, muslimer og lesbiske, handikappede osv.. Syns det er drøyt å strekke det så langt..[:'(]

ORIGINAL: Rebecca85

Serien er laget i Engalnd. Har en kompis som er med og lager serien. Der er de veldig politisk korrekte. For eksempel Postmann Pat kan ikke hete Postmann Pat. Det er Postalworker Patrick. Michellin mannen er slanket for det var diskriminerende for tykke mennesker. I Teletubbies finner dere også en mørk Tubbie for å dekke de mørkhudete og. Da må de og dekke de homofile. De er jo også forskjellige str på disse vesnene... Dette er det kompisen min som jobber der sier. De er skrevet slik for å dekke de fleste "folkeslag". Dette ble rot...

Hmm.. det må være slitsomt da.. Man kan ikke dekke alle, er det kristne, muslimer og lesbiske, handikappede osv.. Syns det er drøyt å strekke det så langt..[:'(]

Men sånn er det der.... Noen skal gjøre alt det de kan for å tilfredstille alle parter. Selv syns jeg det er greit jeg at Tinky Winky går med veske...

Plager ikke meg at tinky går med veske, men plager meg at noen kan finne på å klage for at deres folke gruppe ikke er representert i en barne tv serie[:-]

Et eller annet asiatisk land satte ned forbud mot Teletubbyene fordi Tinki winky er homo. Var masse på nyhetene for en stund tilbake...

Jeg tror ikke min sønn blir homo av å se på teletubbiene....

Back
Topp