Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har sett, og forstår ikke helt når jeg skal ta opp melken til kjøleskapet som skal brukes lørdag kveld. Tidligere på dagen står det, og noen plasser står det en stund før, eller dagen før.Se ammehjelpens sider, der står det godt forklart. Men det aller beste er i kjøleskap.![]()
Jeg satt den i det kaldeste stedet i kjøleskapet da jeg la meg. Skulle bruke det kvelden etterpå. Var fortsatt litt frossen morgenen etterpå, og fin til kvelden.Jeg har sett, og forstår ikke helt når jeg skal ta opp melken til kjøleskapet som skal brukes lørdag kveld. Tidligere på dagen står det, og noen plasser står det en stund før, eller dagen før.
Føler meg dum nå altså men jeg trenger et klart og enkelt svar. Et klokkeslett helst![]()
Ta opp på morgenen og sett i kjøleskapet. Kanskje den er helt tint til kl 18, kanskje det er en diger isklump igjen så bør du sette den ut på kjøkkenbenken en halvtime før den skal varmes. Når den er helt tint bør den stå i kjøleskap fram til den skal varmes. Det kommer helt an på hvor mye melk det er snakk om, derfor inget klokkeslett
Varmes sakte opp i vannbad. Rør med steril skje eller rist flasken ofte under oppvarming - det er viktig.
Jeg satt den i det kaldeste stedet i kjøleskapet da jeg la meg. Skulle bruke det kvelden etterpå. Var fortsatt litt frossen morgenen etterpå, og fin til kvelden.![]()
Godt poeng fra Lutzern; jeg hadde et fullt Avent-beger.Tusen takk![]()
Et lite tips hvis du ikke har gitt mm som har vært fryst før, - test om babyen vil ha det. Jeg har frysen full, men han nekter plent å drikke det.ferskpumpa går fint, men fryst - ikke tale om!