Tining av embryo, vil det overleve?

ivfbarn

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Til uken skal jeg få satt inn et embryo, hvis det overlever tiningen. Har to på frys, så har virkelig et håp om at det skal gå bra.
Men jeg er utrolig redd for at de ikke vil overleve..
Hva er sjansen for at et embryo overlever, eller ikke overlever tiningen?
Har du opplevd at det ikke overlevde, eller at det faktisk overlevde? Og, endte det i graviditet?
Jeg kjenner jeg er kjeeeempe nervøs nå!!

De sier vel 50-60% sjanse for at det overlever. Jeg hadde kun 1 på frys, men det overlevde og jeg ruger på det nå:)

Jeg fikk til svar på klinikken at ca 70 prosent overlever. Har tint 5 fryseegg selv, 4 har klart seg. Det som ikke klarte Seg ble fryst med redusert kvalitet.

jeg har tatt tatt opp 2 embryo på frys og begge gangene overlevde opptining
lykke til!

Jeg har hatt fem på frys hvor tre overlevde tiningen og resulterte i innsett (2+1). De var fem, seks og åtte-delt ved innsett. Desverre ingen graviditet her i huset..

Lykke til med innsett til uken :)

Eg har hatt 4 fullførte fryseforsøk og 1 avbrutt der egget/egga ikkje overlevde. No er eg gravid med eit fryseegg:) Tinte 4 egg denne siste gongen, der 2 av det overlevde opptininga og vart satt inn. 1 av dei klora seg heldigvis fast og veks no fint inni magen min! Har sett det bankande hjerte to gonger allerede på ul:) Heeerlig følelse! Masse lykke til! :)

Takk for svar! Ser jo at sjansen skal være stor, da de sa at det var kjempekvalitet på de vi hadde!
Er skikkelig nervøs, men må jo bare håpe og krysse fingrene for at dette går bra! :)

Jeg har tatt opp til sammen 6 egg fra frysen, 2 som ikke har overlevd. Er gravid med et fryseegg nå, så det går an :P

Dette er andre gangen jeg er gravid, første gangen var et ferskforsøk, men da hadde jeg en MA - håper dette fryseegget gjør susen :)

Her hadde vi 6 på frys,de tok opp 1, det overlevde og jeg ble gravid!! :-) Masse masse lykke til :-)

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-

Her hadde vi 6 på frys,de tok opp 1, det overlevde og jeg ble gravid!! :) Masse masse lykke til :)

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-

Så godt og høre! Å, gratulerer så masse!! :)

Hos meg tinte de to egg.. Det ene døde, men det andre ble en vakker liten eskimoprinsessen som vi feiret ettårs dagen til i helgen:)

Back
Topp