Tinga = Kinemoren

Attpåklatt1

Glad i forumet
Maisløyfene 2024
Heisann folkens! Etter et laaaangt opphold her inne på grunn av en teknisk feil, så er jeg nå tilbake. (har ikke fått til å kommentere på forumene her på flere uker, men har vært inne og lest masse på hva dere andre har skrevet) Jeg er den som opprinnelig het Tinga, men bytter nå tilbake til brukernavnet Kinemoren som jeg har brukt i nov09-forumet i noen år nå. Nå er det ikke så hemmelig at nummer to er på vei lenger. ;o) Gleder meg til å bli litt mer aktiv her inne. Har irritert meg grenseløst at jeg ikke fikk delta i diskusjonene her. ;o)

Velkommen og gratulerer!

Velkommen, velkommen:D:D Og gratulerer med en liten tingest.. heldige du som er 12 uker:D:D:D

Tusen takk for det! :o) Gratulerer til dere begge to også! 

Er bare et par korte uker igjen så er du tolv uker du også, AncaLaBancala! Syns tiden går så fort jeg. Tenk du er allerede ferdig med 1/4 del av svangerskapet! :o) Med datteren min hadde jeg termin 20.nov (hun er født 21.nov 09) Husker jeg syntes det var såååå kjedelig at "alle andre" var kommet så mye lenger enn meg i svangerskapet. De som hadde termin tidlig i november opplevde jo alt så lenge før meg. 

Back
Topp