Ting vi gleder oss til :)

Lilly

Betatt av forumet
Tenkte å starte en tråd med hva vi ser fram til :) Det er mange små og store gleder som venter oss alle.

Selv gleder jeg meg veldig til mars. Da er det OUL. Blir helt fantastisk å se skatten igjen og vite kjønn. Blir gøy å starte shoppingen av barneutstyr. Senere i mars er det bryllupsmesse. Gifter meg neste sommer <3 Og gleder meg til My fair lady i Oslo. Sist men ikke minst er mars en vårmåned, noe som innebærer lysere dager :)

gleder meg også til mars! bursdag den 14. og OUL den 15. :) og mange bursdager på mmars, og påske:D april er digg for da stiger temperaturene litt, å kansje våren kommer med de første hestehovene :)

Å 3.mai; da reiser vi til Kypros en uke med et vennepar og deres barn:) forhåpentligvis vises babymagen da, så jeg ikke ser så dvaskmagete ut lengre :D massemasse å glede seg til!! :D

Gleder meg til jeg kjenner noen bevegelser i magen!

Flere bevegelser (tror jeg kjente noe i går), ultralyd 4. mars, der vi gjerne vil vite om det er lillebror eller lillesøster :)

Gleder meg til alle ulan, vite kjønn, kjenne bevegelser og sist men ikke minst gleder jeg meg til august! ;p Kribler i magen bare jeg tenker på sommeren! :)

Ja, selvfølgelig å kjenne liv. Og få mage! Synes den bør komme snart altså ;)

Til o.ul 6 mars :-D og gleder meg til våren kommer :)

Til kvalmen slipper for da skal jeg ut og spise tapas.
Til vi flytter om to uker.
Til mamma og pappa kommer på besøk i mars.
Til ordinær ultralyd.
Til påske og vår.
Til første kontroll på ABC.
Til 3D ultralyd.
Til sommeren.
Til permisjon.
Til fødselen.
Til å se lillebror.
Til å se storebror og lillebror sammen.

- Gleder meg til at kvalmen gir seg
- Gleder meg til å kjenne liv
- Gleder meg og til den ordinære UL (enda jeg har sett den 2 ganger allerede)
- Gleder meg også til våren (ennå litt kaldt ute, -23 idag.. brrrr)

Herlig, positiv tråd! :)

Gleder med til:

Feire bursdagen til venninnen min 1. mars
Oul 5.mars
Påske
Vår og sommer
Kaizers-konsert 21. juni
Bryllup vi skal i 29. juni
Ferie
Permisjon
Møte lillegull! :)

Gleder meg til oul 13mars :D Også blir det oppstart til ny sesong med db drag konkurranse i slutten av mars :) Så blir jeg samboer med barnefar i mai <3 Så blir det bare å glede seg til august til vesle nurket kommer :D

Jeg gleder meg til å ta med eldstejenta på shopping i København. Det er 13-årsgaven hennes, bare vi to som skal :) Jeg gleder meg til våren, og å ligge ute på utesofaen i varmen. Jeg har vært utrolig frossen hittil i svangerskapet! Og så gleder jeg meg til å være hjemme hele det året hvor jeg har en 1.klassing og en 8.klassing. Det skal bli strålende å kunne følge de opp ekstra akkurat det året!

Jeg gleder meg til kvalmen forsvinner
til oul
til vår
til sommer
til masse kosestunder med guttene mine
og til å få et nytt lite vidunder inn i familien :)

Jeg gleder meg til å ta med eldstejenta på shopping i København. Det er 13-årsgaven hennes, bare vi to som skal :) Jeg gleder meg til våren, og å ligge ute på utesofaen i varmen. Jeg har vært utrolig frossen hittil i svangerskapet! Og så gleder jeg meg til å være hjemme hele det året hvor jeg har en 1.klassing og en 8.klassing. Det skal bli strålende å kunne følge de opp ekstra akkurat det året!

Jeg har også en 1.klassing til høsten, så gleder meg til å kunne tilbringe litt ekstra tid med han det første året på skolen..

gleder meg til...
- ordinær ultralyd
- bevegelsene
- påsken
- våren
- sommerferie
- liten sydentur
- fødsel
- gi vår førstefødte et søsken
- permisjon

Å, det er masse! Vi skal snart på kjærestetur til Amsterdam, det gleder jeg meg til!
Ordinær ul, at våren kommer, ut og plukke blomster og grave i hagen med 2-åringen :)
Så er det masse fine fridager i mai, vi skal feire vår første bryllupsdag, og dra på ferie før magen blir for stor. Så gleder jeg meg masse til sommeren, til lyse kvelder, permisjon, fødsel og en ny liten baby. Det blir spennende!

Ferie i Spania, til det blir varmere, til å få det mindre travelt på jobb, til å ikke være kvalm, til å få mindre pupper igjen, til å være ferdig med graviditet!

Gleder meg til:
- ordinær ultralyd
- kjenne spark
- til snøen smelter og det blir vår :-)
- å kunne sitte på terrassen
- til å shoppe til babyen
- til 3d ultralyd
- til å møte den lille <3

Back
Topp