Ting tar tid...

Hadde uttak i dag. 16 egg ut. Allerede komt væske i buken og hadde veldig store eggstokker. Fekk beskjed at vi måtte forberede oss på at vi ikkje fekk innsett, men alt kom an på min form og. Enn så lenge føle eg meg veldig bra. Følelsen av at eg er tissetrengt einaste.

Hei!
Her hadde jeg uttak sist uke (Onsdag 20.02) og innsett nå på mandag (25.02) av blastocyst.
Lykke til, håper du slipper overstimulering! Det er skikkelig pyton, ble skrevet ut i fra sykehuset i dag pga nettopp dette..
Haugesund du hører til?

Hei!
Her hadde jeg uttak sist uke (Onsdag 20.02) og innsett nå på mandag (25.02) av blastocyst.
Lykke til, håper du slipper overstimulering! Det er skikkelig pyton, ble skrevet ut i fra sykehuset i dag pga nettopp dette..
Haugesund du hører til?
Ja eg hørre til Haugesund :cat:
Var der i dag. Fekk innsett! Så no er det bare å vente i spenning i 14 dager!
Fekk beskjed om at eg låg heilt i grenseland, fekk vete risikoen med at eg kunne bli overstimulert, men den tok eg! Så utrulig spent! Var 8 befrukta egg, så i måro får vi beskjed om noken av dei kjem på frys.

Har forresten lest at innsett av blastocyst gir større sannsynlighet for graviditet! Lykke til fram mot testing :Heartblue:Heartred

Fekk beskjed om at eg låg heilt i grenseland, fekk vete risikoen med at eg kunne bli overstimulert, men den tok eg! Så utrulig spent! Var 8 befrukta egg, så i måro får vi beskjed om noken av dei kjem på frys.

Har forresten lest at innsett av blastocyst gir større sannsynlighet for graviditet! Lykke til fram mot testing :Heartblue:Heartred
Åh, gratulerer som ruger! Jeg hører og til Haugesund :)

ååh, gratulerer som ruger :Heartred ingenting er som den følelsen:Heartred
8 befruktet er jo kjempe bra! jeg fikk ut 12 egg, der 5 ble befruktet, fikk først beskjed om at 2 falt i fra, men når dagen for innsett kom, så fikk jeg en blastocyst satt inn, og 3 på frys:Heartred:Heartred
Masse lykke til frem mot testing, dette blir laaange dager for oss:happy8

ååh, gratulerer som ruger :Heartred ingenting er som den følelsen:Heartred
8 befruktet er jo kjempe bra! jeg fikk ut 12 egg, der 5 ble befruktet, fikk først beskjed om at 2 falt i fra, men når dagen for innsett kom, så fikk jeg en blastocyst satt inn, og 3 på frys:Heartred:Heartred
Masse lykke til frem mot testing, dette blir laaange dager for oss:happy8
Tusen takk! Veldig spesiell følelse å sei at eg no er ruger :Heartbigred
Alle dei andre skulle dyrkast vidare, så får tlf i dag om det kjem noken på frys. Fekk beskjed om at eg ikkje måtte forvente det, men eg håper og håper! :wav

Ja vi får holde kvarandre oppdatert fram til testing!:Heartred

Tusen takk! Veldig spesiell følelse å sei at eg no er ruger :Heartbigred
Alle dei andre skulle dyrkast vidare, så får tlf i dag om det kjem noken på frys. Fekk beskjed om at eg ikkje måtte forvente det, men eg håper og håper! :wav

Ja vi får holde kvarandre oppdatert fram til testing!:Heartred

Åh, så sykt spennende tid! Hvor mange dager etter uttak fikk du satt inn? klarer ikke helt å følge med på dette:happy8
Du må oppdatere om du får noe på frys! krysser fingrene for deg! :Heartred

Åh, så sykt spennende tid! Hvor mange dager etter uttak fikk du satt inn? klarer ikke helt å følge med på dette:happy8
Du må oppdatere om du får noe på frys! krysser fingrene for deg! :Heartred
Fekk innsett 2 dager etter. 4 delt egg dei meinte var heilt perfekt, så d velger eg å ta dei på ordet då så klart :happy:
Dei skulle ringe i dag, om eg ikkje høyrer noke blir d ingen på frys. Har ikkje hørt noke til no :banghead:

Fekk innsett 2 dager etter. 4 delt egg dei meinte var heilt perfekt, så d velger eg å ta dei på ordet då så klart :happy:
Dei skulle ringe i dag, om eg ikkje høyrer noke blir d ingen på frys. Har ikkje hørt noke til no :banghead:

Å, alt for spennende masse lykke til ihvertfall! Kjenner jeg er spent på dine vegne

Back
Topp