Ting tar seg opp! *OPPDATERT*

Fitness

Forelsket i forumet
Vi dro til føden rundt kl 21 i går kveld. Viste seg dessverre at det bare var maserier uten særlig effekt, kun 1 cm åpning. Dro etterhvert hjem og ting tok seg selvfølgelig opp igjen. Kjempe vondt og umulig å sove. Riene kom regelmessig, varte over 1 minutt og kom med 1,5-3 minutters mellomrom. Så jeg ringte og ble bedt om komme. Men ingen endring i forhold til åpning! Det ble derfor besluttet at jeg skulle legges inn for å få morfin slik at jeg fikk sove. Dette hjalp noe, og jeg fikk slapper av litt. Dro hjem ca kl 9 idag og etterhvert ble det vondere og vondere. Det har kommet masse slim, til dels blodig og jeg lekker melk som bare det. Nå er riene så vonde at jeg ikke klarer å ligge stille når de kommer. Skal snart ringe føden igjen. Jordmor sa at det var vanlig at flergangsfødende kom mange turer før det kom ordentlig gang. Særlig nr 3 er visstnok en liten luring! -------------------------- Jeg har hatt murringer hele helga, og ut på dagen idag fikk jeg plutselig vonde tak i ryggen. Minner om svake rier (jeg vet dessverre at det blir vondere ;-) De var ganske intense og kom regelmessig en periode, men nå er det ikke så regelmessig lenger selv om de kommer ofte, og gjør vondt. Jeg har ikke vært i kontakt med føden enda, men vi har fått plassert begge gutta hos besteforeldre så alt ligger til rette!

Nå gruer jeg meg.... For nå husker jeg hvor vondt dette kommer til å bli. Men har klart det før, og skal klare det igjen :-)

lykke til, det kommer noe godt ut av det!

oi, masse lykke til!! håper du får en kjempe fin fødsel 

Lykke til! :D Det går nok kjempefint og etterpå kan du slappe av med verdens beste premie :)

Så spennende, masse lykke til!

Åååååh, så spennende!!! Ønsker deg en fantastisk opplevelse og masse lykke til!!!! Gleder meg til du kommer med en gledestrålende oppdatering!!!!

Oj, spennende! Lykke til, håper du får en kjempe fin fødsel:) Kjenner jeg gruer meg til å kjenne den smerten igjen, og bli minnet på hvordan det kjennes ut...;)

MittAndre <3> skrev:
Åååååh, så spennende!!! Ønsker deg en fantastisk opplevelse og masse lykke til!!!! Gleder meg til du kommer med en gledestrålende oppdatering!!!!

lykke til:-)

lykke til !

Masse lykke til :)

LYKKE LYKKE til :)
Gleder meg til oppdatering :) 

masse lykke til!! nå er det i gang så håper det snart går unna hos deg :) 

Huff da, har noe å se fram til skjønner jeg...
Håper det går veien nå så du blir ferdig med disse vondtene. :-)

Det er ikke lenge før du har lillebaby`n i armene nå:)
Ønsker deg lykke til igjennom siste innspurten  emoticon 

Masse lykke til! Dette går så bra så ;)

Håper ting tar seg opp hos deg og at du har fått større åpning  nå! Lykke til med fødselen! Satser på det går fort når det kommer skikkelig igang!

Back
Topp