Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi brukte stokke sleepi som bedside! Brukte den i junior-strl fra start, og tok av den ene sideveggen bare, så ble den bedsideTenkte vi kunne legge inn tips for div ting, tang og utstyr som vi kommer over, har erfaring med eller lurer på om er verdt detF.eks. jeg ser etter en bedside crib som kan bli en baby seng, vanlig seng etterhvert. Tar veldig gjerne i mot tips!
Ah, det var smart! Vi solgte vår bedside crib etter at nr 2 kunnlå oppi vår seng, men kjenner at jeg kunne tenke meg å ha muligheten til å skyve baby oppi en egen seng! Vi har også stokke sleepi (også aldri brukt av evig ammende og samsovende barn nr 2) så dette skal jeg herme etter!Vi brukte stokke sleepi som bedside! Brukte den i junior-strl fra start, og tok av den ene sideveggen bare, så ble den bedsideGjorde det med begge barna, så var de vant til samme seng helt til de skulle over i ‘vanlig’ seng!

Vi leide moonboon sist, nå skal vi kjøpe! Uvurderlig for meg som gressenke med tre barn tenker jeg!Jeg ønsker meg en moonboon denne runden, og en sleepicarrier fra Najell. Jeg vil også ha en flaskesterilisator, veldig kjekt å ha!
Sovepose/nattpose til baby vil jeg også ha
Manuell pumpe har jeg fra før av, tror nok ikke jeg kommer til å pumpe like store mengder som forrige gang denne gangen, det ble liggende i fryseren fordi ungen ville ikke ha.. Litt vil jeg pumpe til matlaging, men ikke over 100 poser i fryseren tror jeg
Utover det har vi det meste, vi hadde en bedside crib, men solgte for den ble ikke brukt. Nå derimot tror jeg absolutt vi må ha en, men sprinkelseng har vi jo fra før så satser på å heller få tak i en barneseng etter hvert til hu på snart to![]()
Vi brukte en sprinkelseng fra ikea med ene siden av, stripet den fast i vår seng ved beina. Fungerte supert og brukte den i mange måneder frem til baby begynte å sette seg opp, da tok vi på ene siden igjen og den ble betydelig mindre bruktTenkte vi kunne legge inn tips for div ting, tang og utstyr som vi kommer over, har erfaring med eller lurer på om er verdt detF.eks. jeg ser etter en bedside crib som kan bli en baby seng, vanlig seng etterhvert. Tar veldig gjerne i mot tips!

Støtter den! Vi brukte bare vogna sist, men blir litt sølete inne når det er mye gjørme og sånt ute, og ønsker meg virkelig en moonboonVi leide moonboon sist, nå skal vi kjøpe! Uvurderlig for meg som gressenke med tre barn tenker jeg!