Ting som må gjøres

Tja både og.. Er jo så dårlig boligmarked for tiden så han er redd at vi må selge under det vi kjøpte for. Så han vil vente.

Ja det skjønner jeg :-) prisene stiger som regel over nyttår :-) er vel ikke så mange som er interesserte nå rett før jul.

Ja det skjønner jeg :-) prisene stiger som regel over nyttår :-) er vel ikke så mange som er interesserte nå rett før jul.
Nei:p vi får se hva det blir:p hvis samboer får viljen sin med å vente på barn nr to i 3 år til så har vi ikke akkurat hastverk:p

Må finne meg jobb :p skal på intervju nu imorn :)

Spennende!! Hvor da?
Hjemmesykepleien kirkenes :) så skal sjefen for tangenlia omsorgsboliger ringe etter hun har fått referanser fra min tidligere sjef for å snakke om det er noe jobb til meg der å :)

Hjemmesykepleien kirkenes :) så skal sjefen for tangenlia omsorgsboliger ringe etter hun har fått referanser fra min tidligere sjef for å snakke om det er noe jobb til meg der å :)
Spennende!! Satser på at det ordner seg :)

Slitsomt å være i permisjon? :p

Både kjedelig og slitsomt tydeligvis :P Jeg ler litt av det og føler litt med han. Han har det ikke så ille. Ungen sover gjennom natta. Han kan trille henne i vogna... Ser at det er slitsomt når jeg ikke er hjemme. Men det hjalp ikke meg mye i den verste kolikkperioden at han var hjemme tre timer på kvelden og hjalp før han skulle legge seg.

Back
Topp