Ting som må gjøres

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hva driver dere med utenom sånt daglig/ukentlige gjøremål som klesvask, husvask, rydding ol?

Nå er snuppa lagt og jeg la meg tidlig i går kveld så nå skal jeg ikke slenge meg nedpå nå men rydde og spyle og koste ut fra carporten. Så trengs det rydding og sortering i både ute og innebod. Må få kjøpt kasser som passer inn i hyllene og sortere alt - det et sambo som har stablet inn alt og alt ligger hulter til bulter....

Jeg har masse skolearbeid som må gjøres... Er bare sykt god på å utsette :p

Hvis jeg ikke har noe forefallende arbeid i hjemmet som klesvask, rydding, vasking etc så slitter jeg i sofaen og nyter livet:)

Jeg jobber. Trener når jeg har mulighet. Planlegger et bryllup. Og hvis vi blir huseiere så er det vel noen småting som må gjøres.

Hvis eg hadde vært flinkere å prioritere når mini sov så hadde eg kanskje fått gjort noe fornuftig men er veldig flink til å utsette ting og heller sitte i sofaen og strikke eller brodere...

Når mini sover gjør jeg husarbeid, rydder i skuffer og skap, strikker, lager middag, pusser opp gamle møbler, går tur... Ja, gjør egentlig litt forskjellig ;)

Ugh, har en utebod som skal ryddes og så rives. Kjøre søppel på dynga, og male resten av gangen, stua og soverommet. :p Blir å utsette en del til våren... ;)

Må også rydde i inne- og utebod, men har ikke orket :p Ellers er det å søke ny jobb det går i.

Ja søker jo på nye jobber jeg også:p og så leter jeg etter rekkehus eller enebolig til oss:p

Kjøpe julegaver...! Ikke begynt enda. Finne noe mini kan ha på seg i jula. Skal ommøblere på tre rom også for å forhåpentligvis få litt bedre plass, men det klarer jeg ikke å gjøre alene med mini her så det får vi ta til helgen. Mini her sover stort sett 2 x 30-40 min per dag så når han sover slapper jeg av med god samvittighet eller går tur med han i vogna :)

Jeg frilanser og har en pitteliten nettbutikk som jeg pusler med :) Så er barnerommet et evig prosjekt jeg aldri blir helt ferdig med, interiørprosjekter generelt i huset. Driver også og lager en stor foto-collage av siste halvåret før og første halvåret etter at vi ble foreldre. I tillegg hekler jeg julebrikker, må ha fire stykk ferdig til lillejulaften! Så er det den evige klesvasken, husvasken, rydding, handling, barnematlaging osv. Så trener jeg når jeg har tid og ork, men minst én gang i uka. Men fredag og lørdag tar jeg helt fri fra alt, da er det sofa, god mat, kjærestekos og tv-serier som gjelder :)

Jeg frilanser og har en pitteliten nettbutikk som jeg pusler med :) Så er barnerommet et evig prosjekt jeg aldri blir helt ferdig med, interiørprosjekter generelt i huset. Driver også og lager en stor foto-collage av siste halvåret før og første halvåret etter at vi ble foreldre. I tillegg hekler jeg julebrikker, må ha fire stykk ferdig til lillejulaften! Så er det den evige klesvasken, husvasken, rydding, handling, barnematlaging osv. Så trener jeg når jeg har tid og ork, men minst én gang i uka. Men fredag og lørdag tar jeg helt fri fra alt, da er det sofa, god mat, kjærestekos og tv-serier som gjelder :)
Nå ble jeg nyskjerrig:) hvilken nettbutikk er det du driver?:)

Alltid noe å gjøre her da vi etter jul skal gå i gang med å innrede kjelleren. Den er pr i dag mer eller mindre råkjeller.. Men først skl vi pusse opp barnerommet.
Ellers er det håndarbeid og scrapping en del av tiden her :)

Nå ble jeg nyskjerrig:) hvilken nettbutikk er det du driver?:)
Nettbutikken er ganske i startfasen da, men her er linken: https://epla.no/shops/linea/ :) Drifter mye fra siden vi ikke kan nevne navnet på også, veldig kjekt å se at det jeg lager sprer seg! Driver og jobber med å utvide sortimentet, veldig veldig gøy å holde på med :)

Nettbutikken er ganske i startfasen da, men her er linken: https://epla.no/shops/linea/ :) Drifter mye fra siden vi ikke kan nevne navnet på også, veldig kjekt å se at det jeg lager sprer seg! Driver og jobber med å utvide sortimentet, veldig veldig gøy å holde på med :)
Åja det var jo du som laget de nydelige plakatene!!:D❤️ skal garantert bestille hos deg neste gang jeg trenger gaver:)

Åja det var jo du som laget de nydelige plakatene!!:D❤️ skal garantert bestille hos deg neste gang jeg trenger gaver:)
ÅÅÅ, så kjekt å høre! Tusen takk for skryt <3 :D

Hvis jeg ikke har noe forefallende arbeid i hjemmet som klesvask, rydding, vasking etc så slitter jeg i sofaen og nyter livet:)
Ja jeg har gjort det fram til nå jeg også. Men nå har jeg sittet der i 1,5 år pga kvalme, bekkenløsning og søvnmangel. Så i løpet av den tiden har det hopet seg opp en del lan du si!!!

Hvis eg hadde vært flinkere å prioritere når mini sov så hadde eg kanskje fått gjort noe fornuftig men er veldig flink til å utsette ting og heller sitte i sofaen og strikke eller brodere...
Jo men da gjør du jo noe da :) jeg er elendig på håndarbeid

Back
Topp