Ting som er blitt ekstremsport!

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Jeg er jo veldig frisk og rask her på slutten av svangerskapet, og fant ut at jeg skulle vaske bilen i går. Vasket innvendig, utvendig, støvsugde, vaska ruter og shinet skikkelig opp. Hageslangen var jo fryst, så jeg måtte inn og ut for å fylle vann på bøtter når jeg skulle skylle bilen. Brukte 2,5 time. Kan si jeg var stiv i ryggen, og at resten av dagen ble tilbragt på sofaen :P Kroppen er visst ikke helt den samme lenger ;-)

Haha så urolig flink du er da :) har problemer med å bare komme meg ut av bilen jeg.

Flink du er:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hehe. Så morro. Lurer på om du også har en tendens til og ta deg vann over hodet men nekter å gi deg før du er ferdig. ? Sånn er jeg ihvertfall :):p

Hehe. Så morro. Lurer på om du også har en tendens til og ta deg vann over hodet men nekter å gi deg før du er ferdig. ? Sånn er jeg ihvertfall :):p
Jepp, that's me! Skal helst gjøre alt selv ;-) Nå har jeg ikke bekkenløsning heller da, men kjenner iallefall at det er der om det blir for lange turer eller ekstremsporter som å vaske bil. He he!

Back
Topp