Ting som burde vært gjort for lenge siden..!

Lykke.nr2

Lykkeliten
Mailykke <3
Er i gang med å gjøre ting som burde vært gjort for alt for lenge siden..Fremkalling og sortering av bilder, og det helt fra den kommende storebroren på 3,5 år var baby! *skjemmes* Men nå blir det i allefall gjort.. :) Mye mimring, og jeg er skremt over hvor stor han er blitt :P

Har dere ting som brude vært gjort?

alt for mye som burde vært gjort. :P vi burde ha begynt å pusse opp badet for lenge siden...

Ligger også etter med bilder...

Masse! Skulle ha malt ferdig lister og vinduer i huset i høst, men fikk hypermesis :(
Begynte å strikke en babykjole til ei vennine for to år siden, mangler bare kanten på den ene armen, men godt mulig den er for liten til unge nr to også nå :P
Håper bare at jeg får begynt med babyboken før hun lille min kommer ut da :P

Lilleanda og Spent-mamma jeg har forsåvidt også opp-pussingsarbeid som skulle burde vært gjort. Men er ikke så mye man får gjort med dette bekkenet :P Funker som undskyldning det vel...? ;)

Her har vi pusset opp i over 2 år nå.Har vært igjen noe listing og småtteri i noen av rommene i hovedhuset. Det har vi ordnet, men akrylmassen lar vente på seg :p

Ellers er kjelleren et svare kaos. I flyttingen ble alt stuet nedi der med tanken om å ta det en gang vi fikk tid til å sortere og kaste. Vel, etter 2 år er det vel snart å bare kjøre det på dynga :p

Og jeg burde ha omorganisert litt i tekstilkaoset, sengetøy, klær ol. er spredt i ulike skuffer og skap.

Huff, jeg har tenkt å ta en befaring i hele huset og finne alle småting som burde vært gjort. Irriterende i hverdagen altså, hver ting tar kanskje 30 min.... :p

Huset vårt har også vær under opp-pussing de siste 2, ja snart 3 årene :P Samme problemet i kjelleren her :P

Samme som deg må bli ferdig med ene boka til guttungen i tillegg til snuppa tenkte jeg. Han fikk jo to bøker han. Tror det bare blir en på vesla altså.

Jupp. Har en kurv med reparasjoner, og en kasse stoff og symønster som skal realiseres "en gang". Og en laaaaaaaang kø av strikkeoppskrifter. To sekker ull som skal spinnes på rokken jeg kjøpte for 3 år siden, og som jeg har brukt en gang....

Akkurat nå har jeg faktisk tatt frem siste innspurt av bildebunken for å komme a jour med albumene før babybildene begynner å hope seg opp.

Jeg er et skikkelig skippertaksmenneske, men går også med konstant dårlig samvittighet for alle materialene som ligger og venter på meg i boden.

Så dumt at jeg kunne godt tenkt meg å begynne på babyboken, men alle sidene til boken ligger pakket langt inn på loftet ved skråtaket i siden :( har bedt han flere ganger om å ta det frem, men han skal bare først og så glemmer han. Tviler på meg med min mage vil klare å krabbe inn og dra ut alle eskene foran ut på egenhånd...

Back
Topp