Ting smaker ikkje det samme lengre...

Miemo

Andre møte med forumet
Har så lyst på tomat og agurk.. men når eg spiser det så smaker det ikkje tomat eller agurk... får liksom ikkje dekket "behovet" [&:]   middagen smaker ikkje det samme lengre heller. Andre som har det sånn?                     6 veker i dag[:)]

Har ikke fått det enda, men hadde slik sist gang.. Da likte jeg plutselig ikke de tingene som var favoritter før! Ikke rart jeg måtte fortelle det tidlig til mamma, plutselig ville jeg ikke ha yndlingsretten min når vi skulle dit [:D]
Men det går over da! Fikk tilbake samme gamle smakssans etter en stund[:)]

Hehe. Sånn er det her å[:D] Æ som e så orfærdelig gla i is,men det smake helt forferdelig. Skuls spis poppcorn her ein kveld. Hadd oppi litt ekstra salt,næ smakt ingen ting,enda salt å enda meir å enda meir,men nei da. iIkke nå poppcorn me salt smak nei[:D]

Kjenner også igjen det. Skulle spise lunsj på favorittplassen min. Nydelig kyllingsalat med verdens beste røde pesto og foccaciabrød. Smakte ikke fælt nå heller, men det var som om alt smakte annerledes[&:] Hadde vært så mye bedre om det var noe usunt jeg ikke orket lenger [;)]

Jeg spiste nachos med salsa og rømme i går, syntes sausen var vanvittig sterk, men ifølge mor mi var det ikke så sterkt... [:-]

Hihih.. her er det helt merkelig.. [:D] jeg som vanligvis er en matgris av dimensjoner, har ikke hatt matlyst siden juni... skyldte på at det var sommer en stund, men fant jo ut idag hvorfor [8D] er så kvalm og elendig at jeg får ikke lyst på noenting... må presse i meg mat for praktiskheten`s skyld! tullete opplegg [8D]

ORIGINAL: nonblond

Hihih.. her er det helt merkelig.. [:D] jeg som vanligvis er en matgris av dimensjoner, har ikke hatt matlyst siden juni... skyldte på at det var sommer en stund, men fant jo ut idag hvorfor [8D] er så kvalm og elendig at jeg får ikke lyst på noenting... må presse i meg mat for praktiskheten`s skyld! tullete opplegg [8D]

samme her

ORIGINAL: Væren*85

ORIGINAL: nonblond

Henger meg på her eg og[:'(]

samme her

Jeg fikk plutselig helt lyst på sjokoladekake med kokos på da jeg var på jobb i går. Og måtte bare bake den da jeg kom hjem. Ellers så smaker det meste det samme som før.

Back
Topp