Ting skjer!!!

Nildro

Glad i forumet
Hmmm - ser kanskje ut til at noe skjer likevel. Jeg "lekker", men det er ikke urin...!!!! Ringte sykehuset - skal inn der en tur før vi legger oss for kvelden for å sjekke om det er vannet som pipler ut!! [:)] Tenk om.... [:D]

Så gøy... krysser fingrene for deg at noe er på gang..[;)]

si ifra hvordan d går da... er så spennende=)

så gøøøøøøøøøøøøøøøy....... [:D][:)]

[:)]Lykke til!!!!!!!!!!

håpe håpe!!!

spennende !!! lykke til!

Det var nok falsk alarm... igjen..... [8|]
De kunne ikke konstatere at det var fostervann på sykehuset, og siden kun hadde litt kynnere reiste vi hjem igjen. Hadde noen vonde tak i går kveld, men det roet seg (overraskelse.......) Våknet med vonde tak igjen nå for en halvtime siden - men det gir seg nok det også.... [8|]

(Men at aktiviteten har tatt seg kraftig opp nedi der er sikkert og visst. Håper jeg slipper å gå ukesvis med sånn av og på... ganske frustrerende med sånn - NÅ skjer det noe.... - neeei forresten.....[;)] )

uff...ikke moro men det er nok ikke lenge igjen for deg nå!!!!Det andre barnet du har når kom det før etter termin?????Jeg har ei datter fra før og hun kom 15 dager før men hun som er i magen nå vil nok ikke ut!!!hihi[;)][;)][;)]

mero: Jonathan ble født dagen etter termin, så han var veldig "presis"!![:)] Håper du snart får møte lille tulla di. Du har også ventet og trodd lenge. Klem

Back
Topp