Ting og tang begynner å bli klart

ååå så koselig :D Leander vuggen er så fiiin! Tenk at i neste måned er det endelig vår tur til å få nurkene våre <3

Ja, elsker den vuggen! Brukte den til veslegutten vår også <3 Gjett om jeg gleder meg til å legge lillenurk oppi den a!! :)
Ja, det forstår jeg godt du gleder deg til :) Her står det meste klart på barnerommet og jeg er sikkert innom mange ganger om dagen og bare ser på alt for jeg gleder meg så sykt!! :D

Åå, så koselig!! Helt merkelig at snart kommer de - endelig!! :) Det er så mange som er så flinke her inne, jeg får nesten litt åndenød med at jeg kanskje tar livet litt for med ro :P Har vasket og ordnet mye, men ingenting som står klart (utenom klær og sengklær som ligger rene og pene i skapet). Og rommet er ikke ferdigmalt ennå heller.. Godt det er 4 uker igjen!! ;) Og snaaaaart permisjon :D

Så koselig! :)

I dag har jeg tatt fra hverandre vognbagene (den single vognen + søskenvognen) og vasket alt av tekstiler som jeg fikk løs :P Jeg har også pakket fødebagen :D
Planen for helgen er å skru sammen sengen og ordne den i stand med sengetøy og alt. Vaske vognposen. Se over bilstolen og vaske det som er nødvendig. Tror også jeg skal flytte de minste klærne over i stellekommoden, må bare rydde ut av en skuff først.

Jeg har en sånn liten teori om at fødselen min ikke kommer til å starte før alt det viktigste er på plass, så derfor blir det en liten arbeidsøkt i helgen med å få i stand det jeg mener være på plass :P

Så flinke alle er å styre og stelle :) Jeg har vasket klær til babyen og lagt oppi stellebagen det som skal med til babyen på sykehuset, ellers ingen verdens ting fremme eller klart :p jeg tenkte å pakke bag snart da :)

Back
Topp