Ting man "trenger" til babyen.

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Seng og vogn er jo en selvfølge... stellebord og badebalje står vel også på listen... men hvilke andre ting trenger man? :)

Dette er jo litt individuelt... noen mener f.eks kanskje at de ikke klarer seg uten bleiebøtte, mens andre sier at tøybleier er et must.. hehe... :P

Jeg skal sy ammepute og babynest... og så kommer jeg til å gå til innkjøp av en eller annen form for babycall-system... og utover det må jeg nok skrive ting på listen her etterhvert..

Er det noen ting DU har på listen din? :D

Utenom det som er helt åpenbart (vogn, bilstol etc) så er det jeg var mest fornøyd med sist:
- babynest (hjemmesydd)
- bedside-crib (vi har chicco next-to-me)
- vippestol (babybjørn)
- bæresele (ergobaby 360, brukes fortsatt på fjelltur med to-åringen)
- newborn sete til tripptrappen (brukte det fra hun var ett par uker, med mindre hun har sovet så har hun sittet sammen med oss ved matbordet til alle måltider nesten siden hun ble født. Tror det kanskje er grunnen til at hun nå er en av de ungene jeg vet om som er flinkest til å sitte fint ved matbordet, sitter nesten alltid like lenge som oss voksne uten å ville ned å leke og styre [emoji5])

Vi har "familiekurv" som jeg gleder meg veldig til å hente. Jeg var den første som brukte den, siden har nesten alle mine 13 søskenbarn brukt den. Nå er det våre barn som får gleden! Gleder meg SÅ til å hente den og tre i båndene med rett farge...

Utover det så vil jeg også ha vippestol, bæresele, saueskinns pose i vogna og bilstolpose

Gulpekluter!
Snørrsuger (?)
Bilstoladapter til vogn
Termometer

Det jeg kommer på at var gull sist i tillegg til det som er nevnt over :) jeg skal også sy babyenst, det var noe av det smarteste jeg hadde sist, hadde der med over alt og han elsket det frem til han var ca 8 mnd

Back
Topp