Ting man ikke visste før

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Hva vet du nå, som du ikke visste før du fikk barn? :)

- på app'n -
 
Henger meg på begge de her jeg.. Skal jeg dusje alene må det skje på kvelden etter st alle er i seng. Og nå for tiden så tenker jeg at jeg egentlig aldri har vært sliten - jeg har bare trodd det! Er så gjennomsliten i hele kroppen at det umulig kan være bra! :/
En annen ting jeg ikke visste før var hvor utrolig lettvint og raskt ting tar når man bare er seg selv. Var ute å fartet med bybanen en kveld, og når jeg kom til stoppestedet mitt var det bare å reise seg og gå av. Trengte ikke å organisere noe som helst eller å vente til alle andre hadde komt seg av. Det var bare å reise seg og gå! Fascinerende...
 
Og så vet jeg nå at hver gang man skal ut døra, så skjer det et eller annet. Gjerne store bæsjebleier.

Har også lært at en del barne-tv faktisk er litt morsomt.
 
Jeg har lært at alenetid med mannen er skikkelig luksus! At tiden mellom 18.30-23 er superhellig, at å spise middagen varm er luksus. Jeg har lært at det går heelt fint å legge seg midt på dagen selv om huset står på hode, og at trening egentlig er forbeholdt folk uten barn...

Men! Jeg har også lært at et barnesmil kan varme de kaldeste dager, at en latter er energiboost :) at en klem kiler i hjertet og at to utstrakte hender gir umåtelig stolthet! Jeg har lært at morskjærlighet er uendelig sterk og ubeskrivelig overveldende, at en nyvåknet baby er det søteste i verden, og at livet bare er så herlig med en liten skapning i hus :)
 
Jeg har lært at alenetid med mannen er skikkelig luksus! At tiden mellom 18.30-23 er superhellig, at å spise middagen varm er luksus. Jeg har lært at det går heelt fint å legge seg midt på dagen selv om huset står på hode, og at trening egentlig er forbeholdt folk uten barn...

Men! Jeg har også lært at et barnesmil kan varme de kaldeste dager, at en latter er energiboost :) at en klem kiler i hjertet og at to utstrakte hender gir umåtelig stolthet! Jeg har lært at morskjærlighet er uendelig sterk og ubeskrivelig overveldende, at en nyvåknet baby er det søteste i verden, og at livet bare er så herlig med en liten skapning i hus :)
så nydelig skrevet <3
 
Jeg har lært at alenetid med mannen er skikkelig luksus! At tiden mellom 18.30-23 er superhellig, at å spise middagen varm er luksus. Jeg har lært at det går heelt fint å legge seg midt på dagen selv om huset står på hode, og at trening egentlig er forbeholdt folk uten barn...

Men! Jeg har også lært at et barnesmil kan varme de kaldeste dager, at en latter er energiboost :) at en klem kiler i hjertet og at to utstrakte hender gir umåtelig stolthet! Jeg har lært at morskjærlighet er uendelig sterk og ubeskrivelig overveldende, at en nyvåknet baby er det søteste i verden, og at livet bare er så herlig med en liten skapning i hus :)
Vakkert<3 og jeg kan ikke si meg mer enig!
 
Jeg har lært at alenetid med mannen er skikkelig luksus! At tiden mellom 18.30-23 er superhellig, at å spise middagen varm er luksus. Jeg har lært at det går heelt fint å legge seg midt på dagen selv om huset står på hode, og at trening egentlig er forbeholdt folk uten barn...

Men! Jeg har også lært at et barnesmil kan varme de kaldeste dager, at en latter er energiboost :) at en klem kiler i hjertet og at to utstrakte hender gir umåtelig stolthet! Jeg har lært at morskjærlighet er uendelig sterk og ubeskrivelig overveldende, at en nyvåknet baby er det søteste i verden, og at livet bare er så herlig med en liten skapning i hus :)
Enig. Kjempefint skrevet. :)
 
Dere er så politisk korrekte :p
Tenkte mer på type "lært at å tråkke på legoklosser er veldig vondt" eller "at katten ikke liker å bli dratt i halen" :p

- på app'n -
 
Vi trenger ikke vaske gulvet nedenfor stolen til A. Har en levende støvsuger som heter Kira :p
 
Jeg har lært at skittentøyskurver på magisk vis fyller seg opp når man ikke følger med.

- på app'n -
 
Druer som har ligget bortgjemt et sted ganske lenge er vanskelig å vaske bort.
Sprittusj på vegger/møbler likeså.


- på app'n -
 
Jeg har lært at et barnehagebarns klær kan gjerne se rene ut når barnet kommer hjem, men når man tar de av finner man halve sandkassen i lommer og i sokkene.

- på app'n -
 
Back
Topp