Ting man ikke sier til gravide

Har hørt om noen som kaller sin bedre gravide halvdel for "hippopotomo" også lite lurt vil jeg tro ;p

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

En kompis av søstra mi skrev på facebook; "kviga er drektig. Hu kalver i Mai".. Jeg hadde klikka!!!!
hahaha for en bondeknøl :p

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

"Man er ikke syk selv om man er gravid" fikk jeg faktisk høre fra legen min sist :P (Hun var heldigvis ikke vanskelig for det da)
Og dette med kjønn. Ingen av mine søsken har barn. Men sambo sine to har et hver, der det to gutter (inkl vår sønn). Og når jenta var på vei var svigerfar veldig sånn "kjempegøy med ei jente, gleder meg til farfars prinsesse kommer", osv. Da ble jeg litt skuffa og følte at guttene liksom ikke var så viktige.. Nå når jeg er gravid igjen har svigermor uttalt at hun håper det kommer en lillebror, fordi hun liker gutter best....
Sist var jeg stor (med stor baby) og fikk høre det flere ganger, bla av svigermor :P Hun sa det igjen nå at hun håpte jeg ikke ble like stor som sist, for da var jeg Stooor! Jo takk ;)
Ellers plager det ikke meg med disse "bare vent.." Kommentarene. Jeg kommer med slike selv :P (om meg selv) :)

Venninna mi fikk kommentaren "Gud, så stor du har blitt!! Er det vanlig å være så stor når man er 5 måneder på vei??", av sekretæren sin... o_O

Back
Topp