Ting man bør få med seg

Sparkedress

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Er det noe man bør prøve å få med seg eller nyte ekstra mye når man er gravid?

Feks fordeler gravide har som ingen andre har og som vi bør dra nytte av mens vi kan?

Har lyst å få med meg alle de bra delene :) selv om beste delen selvsagt må være barnet som vokser ❤
 
Kommer jo litt an på hva du mener da, men jeg drar ofte «jeg gror et menneske inni meg»kortet hvis jeg vil at mannen skal gjøre noe for meg. Som i dag: vaske dusjen :D
 
Tenker det er viktig å nyte de dagene/periodene som formen er bra. Det sies jo at andre trimester er det beste, med minst plager. Alt jeg kan huske fra mitt første svangerskap er plagene, men de kom nok ikke før mot siste trimester. Halsbrann,dårlig søvn, karpaltunnelsyndrom, mye vann i kroppen, alt var tungt... Nå er kvalmen bedre her, og forhåpentligvis kan jeg leve litt mer normalt igjen, så det tenker jeg å nyte mer i dette svangerskapet. Rett og slett få mer ut av og sette mer pris på andre trimester :D Nå vet jeg tross alt hva som muligens kommer!

Også er det selvfølgelig ikke dumt å kunne dra "gravidkortet" for å kunne slippe unna litt kjedelig husarbeid, f.eks :)
 
Det er jo ganske hyggelig å få f.eks. et ekstra smil på butikken o.l. Man får kanskje litt mer oppmerksomhet?! Jeg var iallefall veldig stolt som gravid i forrige svangerskap. Hadde så godt som ingen plager annet enn at det jo ble litt tungt og reise seg, snu seg rundt i senga osv. helt på slutten. Husker alt som kun positivt :) Denne gangen har jeg også hatt det helt flott så langt, men har holdt det hemmelig for venner og bekjente og gjør det fremdeles. Regner med jeg får mer "gravidfølelsen" når jeg er helt åpen om hva som er på gang :)
 
Jeg fikk veldig fint hår sist gang, det varte til litt etter fødsel og så ... :bag: ammehår kaller de det ofte...
 
Jeg nyter å ikke stresse over hvordan jeg ser ut på stranden, når jeg sitter, eller hvordan magen ser ut rundt buksekanten, nå skal jeg jo være bollete:hilarious:
 
Jeg ELSKER den runde magen min. I går var det en som reiste seg fra setet sitt og hjalp med med bagasjen min, det bekrefter meg i at jeg strutter
 
Back
Topp