Ting jeg skulle ønske noen fortalte meg om spedbarnstida

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
At det finnes noe som heter økedøgn. .. Var lettere stresset første gang vi hadde det her! Google is your friend sier jeg bare... :D

At det finnes noe som heter økedøgn. .. Var lettere stresset første gang vi hadde det her! Google is your friend sier jeg bare... :D

Ja... sier noe der! Ingen som hadde fortalt meg om det!!! :O Det skulle jeg gjerne visst :P

Jeg hadde ikke trodd at jeg faktisk kom til å syns det ville være tøft å være borte fra gullet i mer enn et par timer.
Jeg hadde ikke trodd at jeg kom til å syns bæsjebleier er helt ok.
Jeg hadde ikke trodd at jeg kunne få problemer med å faktisk få melken ut.
Og jeg hadde definitivt ikke trodd at tiden og utviklingen skulle gå så fort som den har gjort.

At tiden faktisk går så fort som alle sier ;)

Skulle gjerne hørt at det er kjedelig med baby de første fem mnd. Jepp, helt ærlig så var det ikke noe gøy. Kolikk i 2-2,5 mnd, så godt som ingen dagsoving, ekstremt vognhat og overtrøtt baby.. Men likevel, at man kan elske en sånn lite klump så høyt! Og at han er så ubeskrivelig søt <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde aldri trodd svigemor skulle oppføre seg som hun gjorde! Sette sine egne behov foran sikkerheten og behovene til barnet mitt. Tro hun kan gjøre hva hun vil med barnet mitt bare fordi vi er på besøk der. Tydeligvis vanskelig å forstå at det er JEG som bestemmer over MITT barn!

Ellers var nok ting som forventet. Og det til tross for at jeg fikk et barn som skrek og ikke sov, men jeg visste jo det kunne være slik.

Hadde aldri trodd svigemor skulle oppføre seg som hun gjorde! Sette sine egne behov foran sikkerheten og behovene til barnet mitt. Tro hun kan gjøre hva hun vil med barnet mitt bare fordi vi er på besøk der. Tydeligvis vanskelig å forstå at det er JEG som bestemmer over MITT barn!

Ellers var nok ting som forventet. Og det til tross for at jeg fikk et barn som skrek og ikke sov, men jeg visste jo det kunne være slik.

Hvorfor forstår hun ikke det :-S ?

Hvorfor forstår hun ikke det :-S ?

Godt spørsmål, men jeg vet ikke.... Går bedre når hun besøker oss. Det er akkurat som hun tenker at hun gjør som hun vil når hun er hjemme hos seg. Er mer forsiktig når hun besøker oss. Derfor foretrekker jeg at hun kommer hit :)

Godt spørsmål, men jeg vet ikke.... Går bedre når hun besøker oss. Det er akkurat som hun tenker at hun gjør som hun vil når hun er hjemme hos seg. Er mer forsiktig når hun besøker oss. Derfor foretrekker jeg at hun kommer hit :)

Ja da er det like greit... jeg har heldigvis ikke dette problemet. Men ser ikke svigers så ofte, så kanskje derfor :P Mine egne foreldre får gjerne høre det da :P For eks... ikke drikke varm kaffe med baby på fanget - noe jeg må gjenta til det uendelige.

Jeg skulle ønske noen kunne fortalt meg hvor vanskelig det kan være å få rutiner i hverdagen! Og at hver gang du tror du har etablert en rutine så endrer alt seg dagen etter :p

Lillegutt 5/3-14 <3

Jeg skulle ønske noen kunne fortalt meg hvor vanskelig det kan være å få rutiner i hverdagen! Og at hver gang du tror du har etablert en rutine så endrer alt seg dagen etter :p

Lillegutt 5/3-14 <3
Ja signerer denne! Visste alt kom til å bli snudd på hodet men hadde liksom sett for meg ett eller annet system i galskapen. Men neida :)

Back
Topp