Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Den der husker jeg godt ogsåAt det finnes noe som heter økedøgn. .. Var lettere stresset første gang vi hadde det her! Google is your friend sier jeg bare...![]()
At det finnes noe som heter økedøgn. .. Var lettere stresset første gang vi hadde det her! Google is your friend sier jeg bare...![]()
Hadde aldri trodd svigemor skulle oppføre seg som hun gjorde! Sette sine egne behov foran sikkerheten og behovene til barnet mitt. Tro hun kan gjøre hva hun vil med barnet mitt bare fordi vi er på besøk der. Tydeligvis vanskelig å forstå at det er JEG som bestemmer over MITT barn!
Ellers var nok ting som forventet. Og det til tross for at jeg fikk et barn som skrek og ikke sov, men jeg visste jo det kunne være slik.
Hvorfor forstår hun ikke det :-S ?
Godt spørsmål, men jeg vet ikke.... Går bedre når hun besøker oss. Det er akkurat som hun tenker at hun gjør som hun vil når hun er hjemme hos seg. Er mer forsiktig når hun besøker oss. Derfor foretrekker jeg at hun kommer hit![]()
Ja signerer denne! Visste alt kom til å bli snudd på hodet men hadde liksom sett for meg ett eller annet system i galskapen. Men neidaJeg skulle ønske noen kunne fortalt meg hvor vanskelig det kan være å få rutiner i hverdagen! Og at hver gang du tror du har etablert en rutine så endrer alt seg dagen etter
Lillegutt 5/3-14 <3