ting går fremover :)

sissel84

Flørter med forumet
2 manns bil solg :) tror vi kjøper ny i dag, volvo v70 :) plass til vår familie og hunder :)

har i dag kjøpt meg min første mammabukse.. fra H&M .. den va mye penere en jer har sett for meg buksene var, å så så deeeeilig det var med en bukse som kjentes "stram" ut og på samme tid hang godt oppe på kroppen og klemte ingen plass.. lenge siden jeg har hatt den følelsen på kroppen :P i allefall 4-5uker :P heh... kun gått i joggebukser og tigths..

ville bare dele nyheter med dere :) begynner å gå mer å mer opp for meg at jeg er gravid, å ikke bare har lakt på meg runt magen :P  nå har jeg tross alt kjøpt en mammabukse og byttet ut bilen ..

16 +1 i dag da :) så har et langt stykke på igjen..

har og fått meg angelsound :) helt genialt, endelig får jeg en bekreftelse på at hjerte slår der inne :) å beby lever ! :) <3

hva har dere forandret på etter dere har blitt gravid? klær? hus? bil? livstil?

Så kjekt at ting går fremover. Er litt som må tilrettelegges når man skal ha baby. Er jo andremann her, så forventer ikke store endringene siden stasjonsvognen allerede er i boks;) Vurderer å flytte til større hus, men har tre soverom her vi bor nå da, så er ikke noe vi må.

ja det blir nok en del :) men vi har ikke hastverk :) større hus ja, det hadde vært fint, men vi overtar en helt ny leilihet i starten av oktober, å må bo der 1 år først, pga skattemessige årsaker ved salg å slik.. så blir trangt og godt i 1 år, så får vi finne oss noe større å bo i etter hvert , etter hvert som minsten blir større :)

Her er vi på vei til å bytte ut den ene bilen til ei stasjonsvogn til. Mannen har en 2-seters, og det blir litt lite med 2 unger. Ellers blir det lite som forandres. Eller, vi hadde akkurat fått ordna siste soverommet til et ok kontor, så gikk det 3 uker, og så kom positiv test, så det er på vei til å bli forandra til barnerom igjen! ;) Så vi har kvitta oss med stasjonære pc'er og fått laptoper isteden, da vi ikke har plass til et kontor noe sted for øyeblikket... Håper å få til etpar rom i kjelleren etterhvert, hvor vi kan dytte alt av leker osv, og få et gjesterom igjen, men det er ikke noe som skjer før om ett år eller to. 

skulle ikke være lett dette her med bil.. trodde det ble en bil i går, men har prøvd en saab i dag.. kan ikke si jeg var super giret for den, va en slags sport ? versjon, så jeg syns den var litt lav.. men var automat da, og det passe meg fint.. tenker jeg har nok å tenke på når jeg skal kjøre med minien bak i bilen.. :P
så blir spennene å se hva det blir.. det med bil for mannen ta seg av og avgjør, jeg vil ha bare ha isofix, stort bagasjerom, og helst automat, å bonus om den ser pen ut.. men min og hans meining om pen er noe forsjellig tror jeg.. jeg tenker farge, han tenker "kul" ..  så jeg har sakt det jeg har sakt om bil, så får han ta ansvar for resten, jeg har nok me å produsere baby :P

Back
Topp