Ting er litt urettferdig

SuperPoPs

Glad i forumet
Når jeg gikk gravid med lillesøster døde mormor samme dag jeg fant ut at jeg var gravid, ( mormor som betyr alt for meg så dette var helt jævlig for meg) en mnd senere tok min bror overdose og noen uker etter det begynte min far og drikke igjen (bror som er narkoman og far som er alkoholiker) så dette slet veldig på meg og jeg var langt nede ganske lenge... I går ringte pappa og fortalte at bestemor har fått kreft i tykktarmen som har spredd seg, og hun var vært ut og inn av sykehuset med forskjellige plager siden november... Så hun er ikke sterk nok til å få selgift :-( Er så trist.. Måtte bare få lufte meg litt :-)

Å, nei.

Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg sender noen stooooore, gode klemmer.

Så trist :-'( Gir deg en god klem <3 For veit ikke helt hva jeg skal si..

ja, ting er urettferdig. og livet kan være utrolig vanskelig til tider, av og til føles det som om alle forferdelige ting skjer på en gang.

føler med deg og skjønner at du går gjennom en vanskelig tid nå, prøv å tenk litt på deg selv og få litt hvile. er du trøtt og sliten i tillegg så hjelper ikke det.
og en annen viktig ting er at når vanskelige ting skjer, så er det utrolig viktig å prate om det, om det er med familie, venner eller andre, men få utløp for følelsene du kjenner på!

sender deg en stor klem!

uff så trist :( vet ikke hva jeg skal si, men det er bare å lufte seg her! Du har jo vært ganske uheldig også da :(

*TryllTryll* skrev:
Så trist :-'( Gir deg en god klem <3 For veit ikke helt hva jeg skal si..

vevina skrev:
ja, ting er urettferdig. og livet kan være utrolig vanskelig til tider, av og til føles det som om alle forferdelige ting skjer på en gang.

føler med deg og skjønner at du går gjennom en vanskelig tid nå, prøv å tenk litt på deg selv og få litt hvile. er du trøtt og sliten i tillegg så hjelper ikke det.
og en annen viktig ting er at når vanskelige ting skjer, så er det utrolig viktig å prate om det, om det er med familie, venner eller andre, men få utløp for følelsene du kjenner på!

sender deg en stor klem!

Signerer denne kloke damen :)

Så utrolig trist! 
Sender deg en klem!

Back
Topp