Ting eg gruer meg til ved neste forsøk

VilSåGjerne

Forumet er livet
* hormonene som styrer kroppen min.
* eggløsningsprøyten
* evt. overstimulering og det som tilhører det.
* bedøvelsen under uttaket.
* de to pillene eg fikk som eg skulle ta en av før innsetting og noen timer etter.
* gruer meg skikkelig til evt positiv test.

hmmmm[8|][8|][8|]

det eg IKKE gruer meg til e puregon sprøytene[:)] ja og det å sette inn egg,for det gjorde jo ikke vondt i d hele tatt jo[:D]

sel om eg gruer meg til masse så gleder eg meg som en unge til eg får starte opp igjen med nytt forsøk[:D]

så tr må bare komme no, kjenner at det murrer sykt i magen min så eg e nok sikker på at den vil komme om ikke så lenge[:D]

ORIGINAL: BabyGo

De tingene klarer du helt fint vennen å komme deg igjennom!!![:)][:)][:)]
Du så sterk så![:D]
Jeg er her jeg vettu dersom du trenger noe[:)] Støtter deg heeeeeeeeele veien frem til positiv test....og etter det også[:)][:)][;)]

*nå må du komme tanta!!!*

tihi[:D]

denne gangen blander eg sprøyten og du stikker[:)][:D][;)]

Håper du snart får "premien" din vilsågjerne, så blir nok alt dette vonde med prøverørsforsøk snart glemt.
Hva gjør vi ikke for å bli mammaer??????

ORIGINAL: kate

Håper du snart får "premien" din vilsågjerne, så blir nok alt dette vonde med prøverørsforsøk snart glemt.

ja si det. vi har og allerede gjort kjempe masse[:D]

og eg gjør det glatt igjen[:D]

Sign denne.

ORIGINAL: * Bobbo *

Sign denne.

Sign denne jeg også, vi fortjener det så utrolig mye!!! Som jeg har sagt tidligere i år så tror jeg 2008 virkelig er året for oss alle!!!VI SKAL BLI GRAVIDE, basta bom!!!!!!![:D] Og vilsågjerne, neste runde kommer til å gå bra, du kommer til å fikse alt du gruer deg for!!

Back
Topp