Ting du fikk bruk for sist

Anine91

Gift med forumet
Assistert-jentene
Påskekyllingene 2020
Siden jeg laget en tråd om hva du ikke fikk bruk for sist, må jeg jo også lage en om hva man faktisk fikk bruk for i sist svangerskap/til forrige baby :happy:

Så, har du noen gode tips fra sist?

Elsket babynest! Hadde et mellom meg og mannen i senga, og ett vi brukte i stuen. Veldig glad i New born seat frå Stokke, og vippestol fra Babybjørn. :) Ellers brukte jeg nesten bare bomullsbukse og body de første ukene (fikk pp høsten). Trodde jeg kom til å bruke alle mulige sparkebukser osv,men neida. Fikk ikke til å amme,så min Babybrezza var uunnværlig ( :Heartred ). Men selvsagt kanskje ikke noe man kjøper nå :P

Jeg er glad i babynestet, jeg. Spesielt til nr2, for hun lå så greit i det.

Bæresjal er også en ting jeg bruker mye med babyene.

Vi har brukt mye vogn, bæresele, Stokke Newborn seat og vippestol (vippestolen bodde på badet, veldig praktisk for når du skal på do eller skal dusje). Vi hadde i tillegg i stuen en lekegrind 1meter x 1meter med madrass (skummadrass om vi klippet til), den tok vi bort da B1 fylte ett år, så den hadde vi lenge!

Vogn, lekegrind (!:Heartred), babynest, vognpose, bilstolpose, babygym (både vanlig og sammenleggbar i stoff til å ha med på farta), leketeppe/matte til reise, stor gymmatte til gulvet hjemme, Leander Matty stellematte (verdt hver krone!❤️), stokke tripptrapp med newbornseat, bæresele, Prampack og reisetrille (kabingodkjent, ligger alltid i bilen, tar null plass), bedbox er GENIALT for oss som reiser mye, bedside crib, bæremeis (fra de er litt større), klær i ull (kjøper aldri hvitt ull til baby (én lekkende bleie og plagget er ødelagt), elektrisk uro til lekegrinda, reiseseng.

Tynn amme-genser i merinoull! Vi samsov og da turte jeg ikke ha dyna lengre opp enn til hoftene, så slapp jeg å fryse, og så lett å få vippet ut puppen ;)

En stor og tykk treningsmatte som kan brukes som lekematte!

Lange sokker som går helt opp til låret! De er så gode på å sparke av seg sokker...

Bilstolpose! Vi tenkte det ikke var nødvendig, men jeg var veldig glad for at vi fikk til jul da storebror var liten.
Helt enig! Men sist fikk vi baby i oktober,men tenker uansett det blir gull neste høst når baby er noen måneder :) helt supert å slippe å kle så mye på når man f.eks skal kjøre søsken til bhg og må ha bilstol med inn.

Tynn amme-genser i merinoull! Vi samsov og da turte jeg ikke ha dyna lengre opp enn til hoftene, så slapp jeg å fryse, og så lett å få vippet ut puppen ;)

En stor og tykk treningsmatte som kan brukes som lekematte!

Lange sokker som går helt opp til låret! De er så gode på å sparke av seg sokker...
Hvor fant du den genseren? Så lurt!

Jeg forgudet de hekla ull ammeinnleggene jeg fikk:) De dekka GODT over puppene og sidene, så hadde jeg engangqinnlegg inni!

-Babynestet brukte jeg VELDIG mye, hun brukte det i sengen til hun var nær 1.5år.

- Ull strømpebukser og ull omslagsbodyer.

- Bilstolpose

- Bilstol jeg kunne få til å ligge, så den ble ofte brukt med adaptere på butikken (love it)

Stokke New Born Set, vippestol fra Babybjørn. Babygym! Babynest og BB Hug me pute. Jeg har hatt 2 mme barn tidligere, men denne gang blir det nok BabyBreza (lit usikker på skivermåte) på oss ☺️

Cozyfix ammepute, stokke newborn sete, vogn, bæretøy, kurv i stua på stativ.

Back
Topp