Min liker å smatte på fingrene og noen ganger lager han en så høy smatte lyd at han skvetter![]()
Det gjør min også
Skvetter når han slipper puppen så det blit smattelyd, og når hann promper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min liker å smatte på fingrene og noen ganger lager han en så høy smatte lyd at han skvetter![]()
Haha, det var voldsomt! Godt hun får det ut daHu lilla her kan virkelig å ha ur seg luft! Jeg skjønner ikke hvordan en så liten kropp kan ha så mye tiss, bæsj og luft inni seg, samtidig!
I sta var vi på stellebordet og hun får alltid ligge litt med "løs bleie" en stund før jeg vasker henne. Hun bæsjet da skikkelig to ganger, så jeg startet og vaske.
Akkurat i det jeg tatt vekk bleia og hun va ren, begynte hun å prompe litt. Jeg skjønte hva som skulle skje og løftet fotan for å forte meg å få dit en ny bleie, men jeg rakk ikje noe som hels før sprutbæsjen kom! Og det bare kom mer bæsj når jeg slapp ned fotan. Og tiss. Så nøs hun rett etterpå så det sprutet ut melk fra munnen....
Etter hun va vaska og kledd løftet jeg opp hu fra stellebordet og gikk på stua, da kom det to skikkelig lange, "dype" (mørke?/dove?) raper også!
Jeg skjønner ikke at det går an![]()
Ligger med bena i kryss mens han spiser ❤
Vis vedlegget 207751
Gud for noen søte bein
Synes det er så søtt når lille holder på å sovne på puppen. Ser at øynene glir bakover før de lukkeseller når hun gråter og vil veldig gjerne ha pupp, når jeg da tilbyr puppen blir hun med ett helt stille, sperrer opp øynene og gaper febrilsk
![]()
Gud for noen søte bein
Synes det er så søtt når lille holder på å sovne på puppen. Ser at øynene glir bakover før de lukkeseller når hun gråter og vil veldig gjerne ha pupp, når jeg da tilbyr puppen blir hun med ett helt stille, sperrer opp øynene og gaper febrilsk
![]()
Samme her! Blir helt stilt i det hun kommer i posisjon, like herlig hver gangLille her kan være skikkelig gretten også legger jeg henne i ammestilling, da skjønner hun hva som skjer og begynner å glise stort![]()
Febrilsk gaping her ogsåGud for noen søte bein
![]()
Mini-E ligger og fekter skikkelig med armene når han er sulten. Ikke like kult når han treffer brystvorta som er øm og vond![]()