Ting de små gjør

Hu lilla her kan virkelig å ha ur seg luft! Jeg skjønner ikke hvordan en så liten kropp kan ha så mye tiss, bæsj og luft inni seg, samtidig! :p
I sta var vi på stellebordet og hun får alltid ligge litt med "løs bleie" en stund før jeg vasker henne. Hun bæsjet da skikkelig to ganger, så jeg startet og vaske.
Akkurat i det jeg tatt vekk bleia og hun va ren, begynte hun å prompe litt. Jeg skjønte hva som skulle skje og løftet fotan for å forte meg å få dit en ny bleie, men jeg rakk ikje noe som hels før sprutbæsjen kom! Og det bare kom mer bæsj når jeg slapp ned fotan. Og tiss. Så nøs hun rett etterpå så det sprutet ut melk fra munnen.... O.o
Etter hun va vaska og kledd løftet jeg opp hu fra stellebordet og gikk på stua, da kom det to skikkelig lange, "dype" (mørke?/dove?) raper også! :o
Jeg skjønner ikke at det går an :P
Haha, det var voldsomt! Godt hun får det ut da :D:P

Min lille lager ofte trutmunn når han er litt småsur. Skriker til litt, fordi han er lei av eks stellebordet og så lager han verdens søteste, minste trutmunn og rynker panner. :D

Kjenner meg igjen i mye/det meste av det dere beskriver. Gøy!

Haha, akkurat nå ligger han og sover med hodet på venstrepuppen, hånda under haka i "tenkemodus", og den øverste armen, den venstre, slengt bort til den andre puppen og har et godt gripetak rundt brystvorta med hånda.

Kontroll på begge puppene,
ikke rart han ser så fornøyd ut der han sover.

Så mange søte babyer her :)
Min lager skikkelig koselyder når hun har spist og er fornøyd :)

Hun også bæsjer mye og spesielt sprutbasj på meg når jeg tror hun er ferdig ;-)

Gud for noen søte bein❤️

Synes det er så søtt når lille holder på å sovne på puppen. Ser at øynene glir bakover før de lukkes :p eller når hun gråter og vil veldig gjerne ha pupp, når jeg da tilbyr puppen blir hun med ett helt stille, sperrer opp øynene og gaper febrilsk :p

Lille her kan være skikkelig gretten også legger jeg henne i ammestilling, da skjønner hun hva som skjer og begynner å glise stort ❤️:)

Gud for noen søte bein❤️

Synes det er så søtt når lille holder på å sovne på puppen. Ser at øynene glir bakover før de lukkes :p eller når hun gråter og vil veldig gjerne ha pupp, når jeg da tilbyr puppen blir hun med ett helt stille, sperrer opp øynene og gaper febrilsk :p
Lille her kan være skikkelig gretten også legger jeg henne i ammestilling, da skjønner hun hva som skjer og begynner å glise stort ❤️:)
Samme her! Blir helt stilt i det hun kommer i posisjon, like herlig hver gang :)

Gud for noen søte bein❤️

Febrilsk gaping her også :D Med tunge som går ut og inn munnen som en gal :p

J sliter med litt luft i magen, og da blir det noen morsomme øyeblikk. Nå har hun gjentatte ganger hostet og fist samtidig. Og hver gang så blir hun skremt av seg selv :p

Lille skvetter til når hu raper idag. Den første kan jeg forstå, den var det trøkk i :P

Mini-E ligger og fekter skikkelig med armene når han er sulten. Ikke like kult når han treffer brystvorta som er øm og vond ;)

Back
Topp