Tinemor fra Sula

MBS

Glad i forumet
Takker for svar

Jeg mener å ha hørt at friskt blod (rødt/rosa) er vanlig, men det som bekymrer meg er at det er/var brunt. Hadde du brun utflod?

Ok. [;)] Har snakket med sykepleier på legevakta i dag, samt en jordmor på føden. De kan selvfølgelig ikke si sikkert, men mener det ikke høres ut som SA. Vi får bare håpe at alt er i orden, de mente det var mest sansynlig. Håper ikke det kommer mer.

Tror det er skumlere med friskt blod i graviditeten. Jeg hadde nettopp noen småblødninger (Brunt blod/utflod)... ringte legevakten og de ville ikke ta meg inn til UL siden det var brunt blod + "bare" småblødninger uten smerter.

jeg hadde blødning med friskt blod for et par dager siden og det var ikke noe skummelt.
Fikk sjekket det og det var et lite foster der med et bankende hjerte :)

Blir beroliget av å få svar fra dere jenter. Skal på privat utltralyd når jeg er 8+5, i dag er jeg 7+2. Så vist det ikke skjer forandringer til da, så venter jeg med å få svar da. Vil gjerne høre andre erfaringer med det samme.

ja ej hadde brunt utflod....ej blødde aldri friskt blod med odin men hadde masse brunt utflod til tider og nesten kvar gang etter sex[:)]

var te legen mange ganga for det å fekk berre høre at det var ufarlig....[:)]
men visst det bekymra dej veldig bør du sjekke det opp med legen,slik du kan få en gu....
berre sånn for å ver sikker liksom,er heilt forferdelig og ikkje vite[&o]

Back
Topp