tinejento

Uff,så trist å høre![:(]Veldig irriterenes når de ikke vil hjelpe!!Å iallefall når de har så mye penger fra før!!
Sender deg en stooor god klem jeg!Så håper jeg det ordner seg for dere!![:)]

Huff dette er så forferdeli kjedeli!!!

Hadde samme problemet selv når vi skulle ta opp lån til huset, for mamma og pappa hadde tatt opp lån til båt, og satt det på huset. Men vi fikk med oss onkelen til samboeren, MEN det ville ikk banken se noe til...

Hu i banken var så frekk at hu sa at det ikke var en mulighet, og da spurte jeg hu om vi skulle bli straffa enda mer enn vi allerede i dag er fordi vi hadde mista våre foreldre... (sambo sine foreldre lever ikke)... EHHH nei var jo ikke sånn, sa hu... Joda akkurat det du sitter her å sier sa jeg... Var så sint...

Men det endte med at vi gikk til en finansbedrift som jobba for oss, og de fikk til lån i akkurat den banken med onkelen som hjelper...

Kanskje prøve det... Dette var da snakk om lån på 2.3 mill... Men vi trengte bare 2.050.000 for vi fikk huset langt under takst!!!

Lykke til Tine. Dette skal gå bra. Ikke gi opp... Og som de andre sier, hu bestemora di er ei snobb!!! Helt utrolig å ikke se lenger enn sin egen nese!!!

Åh, dere er så supre jenter!!!
Tusen takk for gode ord!!!![:)][:)][:)]
Det er Postbanken vi har vert i kontakt med..

Lunah: er omtrent slik det er til oss også nå, jeg VET vi klarer å betale lånet hver mnd, men enkelte banker er så skeptiske..
Postbanken har vert heelt supre, gjort sitt beste for å få det til, men siden jeg er i mammaperm osv. osv. måtte vi har sikkerhet på de siste 20%..[&o]
Godt at dere har tjent så mye på leiligheten da!!!![:D][;)] Det gir en god følelse, mye bedre enn å sitte å kaste tusenvis av kroner ut ruta slik vi gjør nå som vi leier..

Pastella: Kjenne jeg blir sint på den dumme dama i banken[:@][:'(] Enkelte eier ikke medfølelse!! (sånn som mormor...[8|])
Satser på å få drømmeleiligheten til 1.3 da, viss vi klarer å fikse lån..[;)] Megleren likte oss så godt!!![:)] Han skulle gi oss til onsdag før han la den ut med ny visning Så, vi får se hva som skjer..
Har det hvertfall litt bedre idag enn igår; da deppa jeg skikkelig..

Tuusen takk igjen jenter!!!
Klem til dere!!![:)][:)][:)]

Ja, dette skal dere få i boks, Tine! Det er jeg sikker på [;)]
Dritkjipt å "kaste" penger ut av vinduet på å leie. For dere betaler
jo ca det samme (selvsagt litt mer da!) på egen bolig som ved å leie.
De 3 første årene betalte jeg 3000 i mnd til samboer, og det var det samme
som vennene mine betalte for å leie. Og de sitter jo ikke igjen med noe!
Men det gjør vi! Så stå på!!

Det er jo masse fine hus/rekkehus/leiligheter litt utenfor sentrum da!
Ser dere har snuset litt på Flatåsen og slikt, så det MÅ jo være mulighet
for å finne noe billigere [;)]
Litt moro med visninger og slikt da! Masse, masse lykke til!! [:D]

ffaen, så sint jeg blir! Det med bestemora de handler sikkert om at hun vil at dere skal jobbe dere opp slik de har gjort eller noe.. men så utrolig kjipt da, skjønner at du blir skuffa! Pirk av noen diamanter fra diorbrillerne hennes du, så pantsetter du dem!![:D]

Men det ordner seg for snille jenter vettu, tine![:)]

Back
Topp