Des09&Des12
Forelsket i forumet
Her damer ;) Om dere trenger litt smør :p
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=32238095
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=32238095
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rett og slett TRAGISK at folk spekulerer i dette. Hvis du ikke bruker smør la det nå heller være i butikken til de som skal bruke det. Hjelpes folk er griske!Peanut! skrev:
Svarer som jeg svarte i den andre tråden i dag jeg....RekeKreke skrev:
Hele "smørkrisa" gjør meg flau!!
Vi har mat på bordet, fryseren full, tak over hodet, varmt vann i springen og egentlig alt vi trenger de aller fleste av oss. Så syter vi og lager store nyheter av litt SMØR!
Politikere diskuterer og mener at noe må gjøres, det er nyheter og vi får faktisk hjelp fra andre land... VI!?!?
Mens i u-land sitter det mennesker og sulter i hjel, små barn er hjemmløse, prostituerte og værre.
Så er vi frekke nok til faktisk å syte, diskutere og faktisk kalle dette en krise!?!?!
En krise er når mennesker dør, en krise er når mennesker faktisk lider... Det er faktisk ikke krise og ett år må bruke litt annet smør i julematen vi fråtser oss feite med...
Det er faktisk flaut å være norsk akuratt nå....
Vi har mat på bordet, fryseren full, tak over hodet, varmt vann i springen og egentlig alt vi trenger de aller fleste av oss. Så syter vi og lager store nyheter av litt SMØR!
Politikere diskuterer og mener at noe må gjøres, det er nyheter og vi får faktisk hjelp fra andre land... VI!?!?
Mens i u-land sitter det mennesker og sulter i hjel, små barn er hjemmløse, prostituerte og værre.
Så er vi frekke nok til faktisk å syte, diskutere og faktisk kalle dette en krise!?!?!
En krise er når mennesker dør, en krise er når mennesker faktisk lider... Det er faktisk ikke krise og ett år må bruke litt annet smør i julematen vi fråtser oss feite med...
Labambie skrev:
Jeg er SÅ enig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Enda godt vi har Norges beste politikere på saken... :-P
Reduce skrev:
Skjønner ikke greia, er smør i massevis her jeg bor...Hormonfrøkna skrev:
Så det er vanlig smør igjen butikken hos deg? Du mener vel ikke margarin (soft flora, melange, vitahjertego, brelett osv osv) Det er mange som forveksler margarin og smør :)