Tinamor og Pijah sin tidsfordriv-tråd!!

Nei, NÅ er jeg og alvorlig, nå er det natta!
 
Klokka er over tre jenter!

Men takk for selskapet i kveld, har vært veldig veldig hyggelig!
 
Og Krista, sjekk om du finner det telefonnummeret til meg imorgen da, så skal jeg ringe føden.. [:)]
 
natta jenter!
 
 
 
Sånn, da har jeg lagt inn "jukseglittermakertekst" i min sig også. Syntes det ble litt stort i originalen... [;)]

Natta, da, Pijah!
 
Natta Pijah!!! Skal finne det jeg snuppa.. takk for i kveld..
 
ORIGINAL: Minerva

Sånn, da har jeg lagt inn "jukseglittermakertekst" i min sig også. Syntes det ble litt stort i originalen... [;)]

Natta, da, Pijah!

 
Venter du også en jente?
 
Nei, trodde den blå tickeren (og nå teksten "Gabriel kommer") gjorde det ganske klart at det var en liten pjokk på vei her, jeg. [;)]
 
Hihi.. Måtte bare legge inn glittertekst før jeg tok kvelden jeg og! [:D]
 
Natta!
 
Snakkes seinere!
 
 
 
 
ORIGINAL: Minerva

Nei, trodde den blå tickeren (og nå teksten "Gabriel kommer") gjorde det ganske klart at det var en liten pjokk på vei her, jeg. [;)]

 
Nei såg den ikke.. haha.. jeg er så DUM!
 
ORIGINAL: Pijah

Hihi.. Måtte bare legge inn glittertekst før jeg tok kvelden jeg og! [:D]

Natta!

Snakkes seinere!




 
Så fin den var..
 
ORIGINAL: Minerva

Skulle forresten veldig gjerne hatt en jente, så er jo littegrann misunnelig... [8D]

 
Jeg ville at den første ble en gutt, så en jente.. lite granne misunnelig på deg jeg da..
 
Joa, kjekt med en gutt først, men det er TO problemer.
Nr. 1 - du er ikke sikret at nr. 2 er jente, så nå sitter jeg her og risikerer 2 gutter og INGEN jenter...
Nr. 2 - mannen vil bare ha ett barn, for øyeblikket, så jeg risikerer å bli sittende med en gutt og ingenting mer... [8D]
Vil jo ha lille snuppa mi, jeg da.
Mannen forsøker å trøste med at gutter er tettest knyttet til mor, mens jenter er tettere knyttet til far.
Stemmer dårlig - jeg er mammajente til tusen, selv om søster'n er litt pappajente...
 
ORIGINAL: Minerva

Joa, kjekt med en gutt først, men det er TO problemer.
Nr. 1 - du er ikke sikret at nr. 2 er jente, så nå sitter jeg her og risikerer 2 gutter og INGEN jenter...
Nr. 2 - mannen vil bare ha ett barn, for øyeblikket, så jeg risikerer å bli sittende med en gutt og ingenting mer... [8D]
Vil jo ha lille snuppa mi, jeg da.
Mannen forsøker å trøste med at gutter er tettest knyttet til mor, mens jenter er tettere knyttet til far.
Stemmer dårlig - jeg er mammajente til tusen, selv om søster'n er litt pappajente...

 
Jeg er litt pappa jente jeg.. men han har jo 4sønner...
 
Er det din første?
 
Jau, første barnebarn på begge sider, første barn i omgangskretsen - you name it, først er det i alle fall!
 
Nå har jeg fikset og fakset! Haha.. ser ikke ut..
 
Endret ticker har du også, ikke sant?
Lurer bare på om jeg ikke hadde skrevet "jentebolle" i et ord..?
Bare fordi jeg ikke er så glad i orddeling, liksom... [8D]
Trenger ikke høre på meg, altså - bare synser!
 
Slik? Var finere også.. [:D] Har lyst på sån ticker som du har jeg.. hmmm..
 
ORIGINAL: Minerva

Finnes i rosa for jentebabyer også... [;)]

 
Skal jeg finne en annen ticker? Er jo ikke gøy å herme..
 
Hvorfor det? Er jo massevis av folk som har maken, og JEG fant den jo ved å herme etter noen andre... [;)]
 
Back
Topp