Timelønn

Snartfire

Glad i forumet
Er det noen her som jobber som pleiemedarbeider/ vikar på sykehjem, omsorgsbolig e.l.??
Hvor mye får dere betalt i timen?

Jeg har jobbet på bo- og- servicesenteret siden jeg var 18 år, er nå 22. Har hatt 1 års permisjon med jenta mi. Noen som vet hvor mange år jeg har med ansiennitet da? Er det 4 år??
Jeg har i tillegg 2 år på helsefagarbeider- linja. Mangler kun fagbrevet som jeg skal ta når jeg er ferdig med neste permisjon..Da er jeg ferdig utdannet helsefagarbeider....

Jeg får nå 121,18 kr timen.. Synes dette er lite. Hva mener dere?

Jeg jobber som assistent ved omsorgssenter, og får ca. det samme i timen. + tillegg da.. Og det er jo tilleggene vi tjener på :)

ORIGINAL: Linn19

Jeg jobber som assistent ved omsorgssenter, og får ca. det samme i timen. + tillegg da.. Og det er jo tilleggene vi tjener på :)

Takk for svar[;)] Okay, så da er det kanskje ikke så unormalt lite..[;)] Hvor lenge har du jobbet da?

ORIGINAL: svimsen

jge jobber som personlig assitent i gjennom kommunene, kan da også ta vakter i hjemmesykepleien,

har 137 kr i timen, pluss tilegg.

men har jobbet i snart 10 år som u faglært da, og har 2 år på sykeplein ( ikke ferdig, har droppet det foreløpig) og mangler eksamen og fagprøven på helsefagarbeier.

Da får du nok såpass mye mer pga du har jobbet endel år lenger enn meg[;)] 

Begynte plutselig å lure litt på dette da jeg satt og så over lønningslappene mine som jeg må levere inn når jeg skal ha permisjon[;)]

Back
Topp