Alle gode ting er 3 :)
Andre møte med forumet
Jeg har fått time ved fostermedisin ultralydlaboratoriet . I uke 14 . Er det noen som vet hva det kan være ? Står ikke hvorfor jeg skal inn . Hmmmm....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg tar en telefon i morgen å hører . Det er ikke tul , det var jeg på i uke 7 . Alt så fint ut da [emoji7] Blir litt nyskjerrig på hva de har funnet eller evt vil sjekke . Kanskje legen tenker alder . Jaja , det ordner seg nok [emoji106]
Jeg var til utvidet ultralydundersøkelse i dag . Legen ville at jeg skulle ha en ekstra UL for å sjekke at alt ser bra ut . Grunnen var at jeg ble gravid på Letrozol . Det finnes da en mulighet for at barnet blir skadet av det . Men alt var i skjønneste orden [emoji7] Ny termindato 29. Oktober [emoji106]
Jeg var til utvidet ultralydundersøkelse i dag . Legen ville at jeg skulle ha en ekstra UL for å sjekke at alt ser bra ut . Grunnen var at jeg ble gravid på Letrozol . Det finnes da en mulighet for at barnet blir skadet av det . Men alt var i skjønneste orden [emoji7] Ny termindato 29. Oktober [emoji106]
Jeg har lest på forhånd at det kan være skadelig hvis man tar tablettene etter man er blitt gravid , men det var jo ikke tilfelle her . Han som tok UL i går sa at mange medisiner kan henge i kroppen en stund etterpå , så det var nok derfor hun ville sjekke . Jaja , så lenge alt er i skjønneste orden så er jeg bare happy [emoji16]