Time to skravel - fredag 10. juli!

Gæmmis

Elsker forumet
God morgen jenter[:)]

Er dere friske og opplagte?[:D]

Jeg har det fint i dag, litt småtrøtt, og kjenner at de syke gravide drømmene er på vei tilbake ja... Våkner hver morgen litt forvirret[;)]

Planer for dagen?

Mannen min fant plutselig ut han skulle inn til København og møte noen gamle kamerater fra universitetet, så jeg blir hjemme alene med snuppa i kveld, til i morgen ettermiddag. Og når vi er hjemme alene, spiser vi masse risgrøt og hygger oss[:D] Og så var det den evinnelige bilstolen da, i dag må jeg da klare å få tak i den. I morgen tenkte jeg å ta med snuppa i dyreparken, hvis været tilsier det...

Ønsker dere alle sammen er fantastisk dag!

ORIGINAL: GripDagen

Time to skravel ja. hehe! Var i går å handlet planker et c til veranda vi holder på å bygge så håper på go' vær i helgen så vi kan komme et stykke der. Skal bli bra. Ellers så krangla jeg og sambo litt i går kveld før vi la oss så får vel se om vi skal bli "venner" igjen i dag. hehe! (ikke noe store greier altså) 

og nå sitter jeg og kvinner meg opp før jeg skal inn til HR sjefen og snakke om lønna mi. Gruer meg. Hater sånne ting, men føler jeg må ta det nå før det er for sent.  UFF! Wish me luck.

også skal jeg sove til 10 i morra. (ihvertfall) thats about it.

Du og den oppussingen din altså... Krymper meg hver gang jeg ser nicket ditt, og får brennende dårlig samvittighet over de karmene jeg skulle male for 1 år siden[&:][:D]

Lykke til med lønnsforhandling! Du forhandler kun for deg selv? Hva jobber du med?

Litt småkrangling blir det jo innimellom, jeg håper dere blir venner igjen i dag[:)]

Og sove til 10 i morgen.... God ide! Note to self: Kjøp sovepiller og putt i grøten til min lille kruttugle[8D]

ORIGINAL: bet

God morgen!! I natt har jeg sovet nesten uten drømmer, 6 timer sammenhengende før jeg måtte opp på do og våknet i relativt god form til strålende solskinn. Rett på med en deilig sommerkjole og ut i hagen..for en fantastisk start på dagen [:D]
Har venner på overnattingsbesøk så nå blir det frokostlaging og så blir det å vente i spenning på UL senere på dagen for å sjekke om knøttet har vokst eller resignert...

Jada, lover bra så langt!

Det høres ut som en spennende og deilig dag

god morgen:) i natt sov jeg godt helt til ho lille prinsessa sneik seg opp i senga vår å lå å "sparka" på me i søvne..sto opp gry tydli å gjik å la me i gjen etter å glod litt her inne[:D]men i dagsov ho helt til 11.15 så jeg fikk nesten sjok..ser ut som mi får lit sol..men ikke veldig varmt å det paser meg ypelig..skal hente min søster i dag og møtte pappa lenge sidne mi har set ha nsidne han har vært i usa når mamma å di har vært nedover på besøk:)
håpper på å få gjort noe au..men ser dårli ut til nå..å e takler ikke rot blir grinete da...krnagler en del me mannen om dagen[&:]

ORIGINAL: cassy sin mamma

god morgen:) i natt sov jeg godt helt til ho lille prinsessa sneik seg opp i senga vår å lå å "sparka" på me i søvne..sto opp gry tydli å gjik å la me i gjen etter å glod litt her inne[:D]men i dagsov ho helt til 11.15 så jeg fikk nesten sjok..ser ut som mi får lit sol..men ikke veldig varmt å det paser meg ypelig..skal hente min søster i dag og møtte pappa lenge sidne mi har set ha nsidne han har vært i usa når mamma å di har vært nedover på besøk:)
håpper på å få gjort noe au..men ser dårli ut til nå..å e takler ikke rot blir grinete da...krnagler en del me mannen om dagen[&:]

Jeg blir også grinete av rot! Men du får prøve å senke skuldrene litt og slappe av, og tenke at dette er jo et stadie som snart går over. Når du slapper av, får du jo kanskje også samlet mer energi, får kranglet mindre med mannen din, og kanskje til slutt mer energi til å rydde[:)]

ORIGINAL: FruFruktbar

ORIGINAL: cassy sin mamma

Jeg blir også grinete av rot! Men du får prøve å senke skuldrene litt og slappe av, og tenke at dette er jo et stadie som snart går over. Når du slapper av, får du jo kanskje også samlet mer energi, får kranglet mindre med mannen din, og kanskje til slutt mer energi til å rydde[:)]

ja e vet..hehe...får loke øya for rote..hehe..mannen min går gjenom tøffe ting om dagen så derfor har han like mye hormoner som meg nesten,,hehe å da blir det fort små krangling..og jeg er gnaske sær om dagen i tileg siden rot,å e e sliten og trøtt,,enda kropen e rastløs innvendig..men så har e adhd au og tar ikke medesiner nå..blir kanje bedre når jeg er over di 3 første mnd..kropen sikert som bremser meg

Back
Topp